eten en drinken bij de Duivelsberg, kan je daar wel komen met de fiets?
in mijn herinnering is nm. het laatste stuk geen asfalt/klinkers maar bosweg dus dat zullen de fietsen niet fijn vinden!
en het gaat toch wel door he, heb net mijn fiets weer gepoetst!:-)
Forumrit Berg en Dal 9 maart
[quote="GastheerG"][quote="Diamond"]ps wie neemt de beslissing of eea doorgaat !!!?????[/quote]
Ik wist niet dat NIET doorgaan een optie was!
Dat mensen individueel af (moeten) zeggen kan. Maar het gaat toch gewoon door en dan komt er toch gewoon minimaal 20 man opdagen.
Aan het weer zal het niet liggen want dat werkt helemaal mee:
Zonneschijn 30% Gelukkig dan zit je niet de hele dag met je ogen te knijpen.
Neerslagkans 90% - zit er lekker veel zuurstof in de lucht en die heb je hard nodig met klimmen
Neerslaghoeveelheid 7mm - ja aan 1-2 mm heb je ook niks........
Temperatuur 7-10 graden - Lekker hoef je geen overschoenen en handschoenen aan
Windrichting west - beter dan die koude gure oosten wind
Windkracht 5 - ja zeg we wonen wel in Holland. PINDAKAAS JA!
Lijkt me prima fietsweer. Echt weer voor echt jongens en meissies!
Misschien iets te nat voor een camera maar daar denk ik nog even over na![/quote]
Typisch gevalletje van 'het is glas halfvol' .
Misschien zo'n camera aanschaffen. Niet schrikken van de prijzen!
Ik wist niet dat NIET doorgaan een optie was!
Dat mensen individueel af (moeten) zeggen kan. Maar het gaat toch gewoon door en dan komt er toch gewoon minimaal 20 man opdagen.
Aan het weer zal het niet liggen want dat werkt helemaal mee:
Zonneschijn 30% Gelukkig dan zit je niet de hele dag met je ogen te knijpen.
Neerslagkans 90% - zit er lekker veel zuurstof in de lucht en die heb je hard nodig met klimmen
Neerslaghoeveelheid 7mm - ja aan 1-2 mm heb je ook niks........
Temperatuur 7-10 graden - Lekker hoef je geen overschoenen en handschoenen aan
Windrichting west - beter dan die koude gure oosten wind
Windkracht 5 - ja zeg we wonen wel in Holland. PINDAKAAS JA!
Lijkt me prima fietsweer. Echt weer voor echt jongens en meissies!
Misschien iets te nat voor een camera maar daar denk ik nog even over na![/quote]
Typisch gevalletje van 'het is glas halfvol' .
Misschien zo'n camera aanschaffen. Niet schrikken van de prijzen!
Hallo medeforummers,
ik zie dat ik met mijn bijdrage weer de schrijvers op stang heb gejaagd,ik bedoel met het afgelasten dat ik (wij) niet voor de kat z'n ...... naar Nijmegen rijden:rolleye:
Verder nog een vraag aan de org(ik ben niet zo snugger:D)is de genoemde parkeerplaats de startplaats!!!!.
Voor de rest (ik ben zo blind als een .....:p)volg ik het peleton wel.
Gastheer bedankt voor Uw weerkundige bijdrage Uw bijdrage laat onze Piet blozen:rolleye:
Tot zondag met regenjas hahahaha:p
ik zie dat ik met mijn bijdrage weer de schrijvers op stang heb gejaagd,ik bedoel met het afgelasten dat ik (wij) niet voor de kat z'n ...... naar Nijmegen rijden:rolleye:
Verder nog een vraag aan de org(ik ben niet zo snugger:D)is de genoemde parkeerplaats de startplaats!!!!.
Voor de rest (ik ben zo blind als een .....:p)volg ik het peleton wel.
Gastheer bedankt voor Uw weerkundige bijdrage Uw bijdrage laat onze Piet blozen:rolleye:
Tot zondag met regenjas hahahaha:p
De aanbevolen parkeerplaats, kwakkebergweg (oud voetbalveld = tijdelijke parkeerplaats), is niet de startplaats, die is namelijk bij de St. Maartenskliniek,
Ze liggen nog geen kilometer van elkaar af en in het eerst bericht van dit topic, geeft Marz verder uitleg, succes!
Ze liggen nog geen kilometer van elkaar af en in het eerst bericht van dit topic, geeft Marz verder uitleg, succes!
-
- Forum-lid
[quote="Rezne"]Misschien zo'n camera aanschaffen. Niet schrikken van de prijzen!
[/quote]
Ik heb op zolder ergens tussen mijn oude duikspullen deze nog:
Ook groot, maar beter dan een reflexcamera in een Ikelite
[/quote]
Ik heb op zolder ergens tussen mijn oude duikspullen deze nog:
Ook groot, maar beter dan een reflexcamera in een Ikelite