Je baanfiets
-
- Forum-lid
[quote="andromeda"]Cervelo duikt ook de baanmarkt op, leverbaar vanaf November. Complete fiets met Miche groep komt op 1799,00
[/quote]
Is dit de fiets waar Vera Koedoeder en Kirsten Wild vorig jaar al mee op Sloten reden?
[/quote]
Is dit de fiets waar Vera Koedoeder en Kirsten Wild vorig jaar al mee op Sloten reden?
Nee, dat is een P3 baanuitvoering.. wel dezelfde kleur, maar identiek aan het P3-tijdritframe..
-
- Forum-lid
Ze hadden in de 2009 modellen ook al een baanframe hoor.
hahaha, ook al een witte planet x
het ene moment zijn ze zeldzaam en het andere moment zie je niks anders meer op de baan :p
Maar toegegeven, hij is erg fraai hoor!
het ene moment zijn ze zeldzaam en het andere moment zie je niks anders meer op de baan :p
Maar toegegeven, hij is erg fraai hoor!
-
- Forum-lid
Ziet er goed uit Serge! Zin om morgen dit monster op het Velodrome in aktie te zien!
Wit zeldzaam? nee hoor:D
die van jou ziet er ook strak uit hoor serge, alleen had ik hem met witte velgen genomen.. dan ziet het er ongeveer zo uit:
die van jou ziet er ook strak uit hoor serge, alleen had ik hem met witte velgen genomen.. dan ziet het er ongeveer zo uit:
[quote="andromeda"]Haha!!!
Hij is mooi geworden, wordt tijd voor een "groepsfoto" op Sloten )[/quote]
Die witte fietsen doen me denken aan vredesduifjes (en aan dit filmpje)
Hij is mooi geworden, wordt tijd voor een "groepsfoto" op Sloten )[/quote]
Die witte fietsen doen me denken aan vredesduifjes (en aan dit filmpje)
Ik weet van 2 zwarte, dat ze min of meer wel zo geeindigd zijn! Maar de garantie is wel prima. In tegendeel tot de levering aan vakbroeders:D