Alles over vakanties op én met de fiets

Parijs Roubaix 2008 toerversie

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 09 jun 2008 14:57

[quote="andromeda"]Toch mezelf weer een beetje kunnen hervinden en samen met Meindert (bedankt!) een redelijk aantal kilometer kunnen herstellen naar de laatste stempelpost.
[/quote]

Als Meindert ooit nog eens een andere baan overweegt kan hij altijd nog ploegleider worden. Hij heeft mij ook fantastisch geholpen toen ik tijdens de eerste kasseienstroken van de ene steen naar de andere gleed. Ook namens mij dus nog een bedankje!

brummi
Forum-lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 30 nov 2005 14:28

brummi 09 jun 2008 15:16

Respect mannen !!!!

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 09 jun 2008 15:59

Hoi,

Mooi Mannen/Bikkels/Heraclessen/Rambo's/Terminators/Drakendoders of toch gewoon een stelletje fanatieke zotten die zo nodig over 255km van met drek doortrokken kinderkoppen moeten rijden met veel te smalle bandjes? :D

Vooral mooi omdat volgens mijn iedereen aan is gekomen. Toch jammer mocht 1 van het stel door wat voor reden dan ook het niet gered hebben. Is voor niemand leuk lijkt me.

Hahahaha....Bottecchia. Wat een verhaal dat je al een lek had voor het spektakel goed en wel begonnen was. Gelukkig alles met een sisser afgelopen.

Ik lees verder geen brokken/lekrijden e.d. dus dat is ruim meegevallen. In ieder geval zit je nu goed in de BIBA's GastHeerG. Foto uit het Bos van Wallers ziet er goed uit. Kasseien daar lagen 'lekker' zo te zien.

Ik wacht graag alle foto's af. Lijkt me mooi om te zien.

Hey Andromeda ik zie dat de Branbantse invloeden Rotterdam aan het veroveren zijn.....'Papa is KEIGOED!'

Had iedereen zo'n pijn in zijn handen en polsen? Hoe zat het met het zitvlak?


Nogmaal proficiat heren.

Mvg, Zorro



We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5874
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 09 jun 2008 16:14

Mooie prestatie heren.
Hier mag je met recht trots op zijn.

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 09 jun 2008 16:25

[quote="ZorroI"]Hahahaha....Bottecchia. Wat een verhaal dat je al een lek had voor het spektakel goed en wel begonnen was. Gelukkig alles met een sisser afgelopen.
[/quote]

Ja, ik stond echt even raar te kijken. Is dit soms een voorbode voor wat me te wachten staat? Dan gaat het een lange dag worden...

Toen heb ik maar besloten dat het gelijk mijn laatste lekke band van het weekend was en dat is dus gelukt. :)

nhterra
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 okt 2005 01:03

nhterra 09 jun 2008 17:15

Zijn er al foto´s online te vinden?
www.actionphototeam.com stond er, maar die foto's zijn nog niet beschikbaar.
Waren er nog meer? Bij Wallers?

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 09 jun 2008 17:17

Die van Actionphoto staan volgens mij vanaf 20.00uur online.

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 09 jun 2008 17:21

Bij Wallers en nog een locatie stonden ze van actionphototeam en de organisatie zelf, die je naderhand kon ophalen in Roubaix.

Heb ik geen gebruik van gemaakt, mede door de drukte en het feit dat wij een eigen fotograag bij ons hadden (wat een luxe).

Ik denk dat daar een heleboel mooie foto's bij zitten die ongetwijfeld door GastheerG geplaatst worden als ze klaar zijn.

@Zorro: van die handen weet ik niet, wel vaak gehoord dat ze ook niet meer wisten hoe ze het stuur moesten vasthouden, het zitvlak heeft geen problemen (heeft ie me net verteld), nu waren er ook al de nodige kilometers gemaakt dus aardig ingezeten.
Het rare van die kasseien is dat het op het zitvlak niet echt wordt doorgegeven (is mijn ervaring), of ik voelde hem gewoon niet meer na de zoveelste strook ;-)
"Try not. Do or do not......there is no try"

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 09 jun 2008 17:59

Dat bericht is volgens mij oorspronkelijk afkomstig van wielertoerist.be uit het PR topic aldaar. Er staat daar geen bronvermelding bij. Alleen de melding dat er iemand zou zijn overleden aan een hartaderbreuk.

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 09 jun 2008 18:01

Ik heb op een kasseistrook wel een politiewagen zien staan met 2 renners erbij, de ziekenwagen was net vertrokken maar het kleed waar het vermoedelijk slachtoffer op heeft gelegen lag nog open en bloot langs de kant.

Gezien de staat van dit kleed was diegene er zeker niet goed aan toe, ik kan natuurlijk niet aangeven wat er precies gebeurd is maar als ik dit zo hoor van jou zou de link zo gelegd kunnen worden.
"Try not. Do or do not......there is no try"

Plaats reactie