Vandaag op de Stelvio:
Gilberto Simoni
Cadel Evans
Wim vansevenhout
Mario Aerts
Christophe Brandt
en de rest van de tour selectie van Predictor-Lotto
spot de prof!!!!!!!!
-
- Forum-lid
Lotto is daar al een paar dagen bezig. Tijdens de Dreilandergiro kwam ik ze ook tegen en op maandag waren ze er ook. Ik herken alleen geen mens dus het is dat de ploegwagen erbij was....
-
- Forum-lid
een aantal jaar geleden liep ik Eddy Merckx tegen het lijf op een wielerbeurs. Die man is in de loop der jaren ook enigszins volumineus geworden zeg! Op diezelfde beurs heb ik met een gebreide trui van Fausto Coppi in mijn handen gestaan. Die hing daar ter opleuking van een wielerstand (weet niet eens meer welke). Behoorlijk mottig, maar ik heb hem a a n g e r a a k t (de trui heb ik het nog steeds over).
Was een memorabele wielerbeurs.....
Was een memorabele wielerbeurs.....
-
- Forum-lid
Precies, los van de echte bekende gezichten zou ik de meeste renners ook niet herkennen hoor. Je ziet hooguit dat iemand een wielrenner is aan het feit dat hij er wat ondervoed uit ziet. Maar het herkennen van gezichten valt niet mee. Je ziet ze immers meestal met helm en fietsbril op.
Ik vind het ook altijd knap dat mensen in dit topic precies weten wie ze tegen komen. De meeste van die mannen zou ik nog niet herkennen als ze me ondersteboven zouden rijden.
Ik vind het ook altijd knap dat mensen in dit topic precies weten wie ze tegen komen. De meeste van die mannen zou ik nog niet herkennen als ze me ondersteboven zouden rijden.