PHOTOSHOP
Vroomen-White-Design, vertel...
Ik weet niet helemaal zeker of dit hier thuis hoort of ergens anders.
Zoals ie nu is:
Zoals ik hem denk te willen:
Behalve de aanschaf van een nieuw voorwiel (en welicht een stuur, maar ik had geen zin om dat te sjoppen), Wat is het plan van aanpak om e.a. te bereiken? Hoe krijg ik die stickers fatsoenlijk van mn fiets? (Op mn disk zitten ze onder een laklaag of iets wat daar voor door moet.
O ja, suggesties over wat mooier kan zijn van harte welkom.
p.s. ik ben lui geweest en heb de spiegeling van het voorwiel niet aangepast.
Zoals ie nu is:
Zoals ik hem denk te willen:
Behalve de aanschaf van een nieuw voorwiel (en welicht een stuur, maar ik had geen zin om dat te sjoppen), Wat is het plan van aanpak om e.a. te bereiken? Hoe krijg ik die stickers fatsoenlijk van mn fiets? (Op mn disk zitten ze onder een laklaag of iets wat daar voor door moet.
O ja, suggesties over wat mooier kan zijn van harte welkom.
p.s. ik ben lui geweest en heb de spiegeling van het voorwiel niet aangepast.
Hoe zo: te groot? De bovenste foto is origineel, en ik heb alleen de 'disk' erin gesjopt. Wellicht - als je dat bedoelt) dat e blauwe band iets naar binnen moet voor het oog.
@Davidtwc: tja, technisch niet perfect, maar het geeft wel heel duidelijk beeld van wat je wilt, en als dat je doel is, is ie top.
Nu mét goede spiegeling én earobidon. Weet alleen niet of (gezien de positie) de bidon nu ook echt de winst oplevert die ik graag behaal. Iemand suggesties?