Raad de weg (NL)
Moet zeggen dat degene die je eerst had mij ook absoluut niet bekend voor kwam. Wel ergens uit provincie Utrecht? (of in ieder geval in deze regio ergens, gezien je woonplaats?)
Ik zal morgen even een fototje schieten en plaatsen!
Ik zal morgen even een fototje schieten en plaatsen!
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
@M_Giant het was idd nog net in de provincie, het uiterste puntje van de Utrechtse heuvelrug om precies te zijn. Niet echt een hele speciale plek, maar door de groeistad klassieker van 1998 (??) vergeet ik deze bocht niet meer. Na de beklimming van de Grebbeberg draaiden we in Rhenen rechtsaf de spoorbaanweg op. Hier moest ik het peloton even laten gaan, maar zou in de afdaling wel terug rijden. Volle bak reed ik naar beneden, een lastige drempel over de achterbergsestraatweg op. Waar deze weg een bocht maakt naar de bergweg (richting defensieweg) haalde ik een andere achterblijver in. Dat had ik beter niet kunnen doen, want hierdoor moest ik buienom en haalde de bocht niet. Gevolg voorwiel op een stoeprand, ik met een zwieper van de fiets om uiteindelijk in het prikkeldraad te blijven hangen. Elke keer als ik die plek passeer schiet dit verhaal weer door m'n hoofd en kijk ik even of de paaltjes van het prikkeldraad daar nog scheef staan. En idd tot vandaag de dag staan ze daar nog uit het lood
Zo, mijn raad de weg, ben benieuwd of hij te doen is!
[img=http://img170.imageshack.us/img170/1731/rdwen3.jpg]
[img=http://img170.imageshack.us/img170/1731/rdwen3.jpg]
[quote="Rufio"]Zeisterweg?[/quote]
Ik denk dat ik een vermoeden heb waar je op doelt, maar hij is het niet. Als je inderdaad bedoeld welke ik denk dat je bedoeld, zit je wel in de buurt!
Ik denk dat ik een vermoeden heb waar je op doelt, maar hij is het niet. Als je inderdaad bedoeld welke ik denk dat je bedoeld, zit je wel in de buurt!
Het doet me denken aan die plek langs de militaire kazernes tussen Leusden en Soesterberg.. daar loopt het ook vals plat omhoog tot je de A28 oversteekt, maar hier zit een soort 'plateau' in de weg dat me niet bekend voorkomt..
[quote="LVGH"]Het doet me denken aan die plek langs de militaire kazernes tussen Leusden en Soesterberg.. daar loopt het ook vals plat omhoog tot je de A28 oversteekt, maar hier zit een soort 'plateau' in de weg dat me niet bekend voorkomt..[/quote]
Heb je toevallig enig idee hoe die weg heet ?
Heb je toevallig enig idee hoe die weg heet ?
-
- Forum-lid HC
Volgens mij is het de Kolonel HL van Royenweg
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!