Lohman Amsterdam
Tromm Tweewielers Amsterdam
Specialized
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom zie ik die dan niet?????? Welke site pakken jullie?
Less is bore
Daniel, ik ga altijd via de USA site van Specialized. Staat veel sneller de nieuwe dingen op en ook de prijzen worden vermeld in $. IS natuurlijk niet helemaal maatgevend, maar wel een mooie indicatie. Ook toen ik op zoek was naar dealers heb ik dat gedaan via het USA gedeelte.
Misschien heb je in het zoekmenu van de dealers een specifiek onderdeel gekozen om dealers op te zoeken. Zo heb je dealers alleen voor de MTB, of heb je dealers die alleen equipment verkopen (bijvoorbeeld Bever Zwerfsport). Als je alles kiest dan krijg je al deze dealers te zien en wat ze verkopen. (S-Works, Road, MTB, D4W, Equipment etc.)
Suc6 met de zoektocht! Biker's Best vind ik wel aardige gasten in Rotterdam!
Misschien heb je in het zoekmenu van de dealers een specifiek onderdeel gekozen om dealers op te zoeken. Zo heb je dealers alleen voor de MTB, of heb je dealers die alleen equipment verkopen (bijvoorbeeld Bever Zwerfsport). Als je alles kiest dan krijg je al deze dealers te zien en wat ze verkopen. (S-Works, Road, MTB, D4W, Equipment etc.)
Suc6 met de zoektocht! Biker's Best vind ik wel aardige gasten in Rotterdam!
You can never be too Specialized
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had idd een onderdeel aangeklikt per ongeluk. Zie nu wel alle shops!
Less is bore
het is een tijdje geleden dat er nog eens een nieuwe specialized geplaatst werd. hier is alvast mijn nieuwe trots voor het volgend seizoen. Tarmac pro frame, chorus compact (2007), barmac stuur.
http://img299.imageshack.us/img299/7526/img1759tk8.jpg
Edit: Ik heb er even een normale link van gemaakt, het hele topic was uit zijn verband!
http://img299.imageshack.us/img299/7526/img1759tk8.jpg
Edit: Ik heb er even een normale link van gemaakt, het hele topic was uit zijn verband!
flipken
Kun je niet de thumbnail posten die imageshack ook geeft? Dan wordt de foto in een extern venster geopend voor degenen die hem full-size willen zien.
inderdaad, dit is mij vandaag in de winkel ook opgevallen. ik vond het ook wat jammer. ik had het stuur niet gezien in de winkel, wel verschillende andere merken zoals FSA en ITM (deze hadden wel gaatjes), dus ik ging ervan uit dat deze er ook gingen inzitten (niet dus). mijn FM vertelde mij wel dat dit veel nauwkeuriger werkt dan de kabels die in het stuur lopen (soms door de korte bochten die moeten gemaakt worden binenin het stuur), ook naar vervanging van kabels werkt het veel handiger. De FM had hier wel een punt vond ik. ik ga eerst wat rondrijden met die tape en bevalt het mij echt niet, dan laat ik het stuur volledig omwikkelen met stuurlint.
flipken