Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

marnixs
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 18 jul 2005 14:20

marnixs 19 jun 2006 12:08

Een paar keer per week een rondje van ong. 20 km skaten. Het voordeel vind ik dat het kan als je weinig tijd hebt. Fietsen ben je toch gauw een uurtje of 3 mee kwijt. Dit rondje duurt een klein uurtje..
Wat is er mis met mooi-weer-fietsers?

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 19 jun 2006 13:27

Quoten: Origineel geplaatst door Premmit op 08 Juni 2006

Probeer 8x per week te trainen (lukt redelijk goed), 4 x lopen en 4 x fietsen, vind het allebei nog te leuk om een keuze te maken

wat voor trainingen doe je als je op 1 dag gaat fietsen en lopen ???
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

premmit
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 mar 2006 17:55

premmit 19 jun 2006 17:20

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 19 Juni 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Premmit op 08 Juni 2006

Probeer 8x per week te trainen (lukt redelijk goed), 4 x lopen en 4 x fietsen, vind het allebei nog te leuk om een keuze te maken

wat voor trainingen doe je als je op 1 dag gaat fietsen en lopen ???

Verschilt, meestal woensdag (roostervrij) duurtraining fietsen (± 2 uur) en een looptraining (tempo´s) op de atletiekbaan

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1642
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 19 jun 2006 18:26

Net terug gekomen van een half uurtje hardlopen tijdens de pauze op het werk. Heerlijk. Binnen een minuut zit ik hier in het bos (A'doorn-Zuid).
Kon wel merken dat ik van het weekend een duathlon gedaan had: 5-24-2,5. Dit was de 3de triathlon/duathlon wedstrijd in anderhalve week.
Normaal ziet een week er qua training als volgt uit:-MA: hardlopen 30-45min (tijdens de pauze)        fietsen 2 - 2 1/2 uur: verschilt per week, kan duur/interval/heuvel of         koppeltraining zijn-DI: zwemmen 1 uur (als m'n vrouw niet tennist)-WO: zwemmen 45 min (tijdens de pauze)         hardlopen 1 1/2 uur, meestal intensief-DO: hardlopen 30-45min (tijdens de pauze)-VR: veel fietsen met de kinderen, soms wel 30km        verder rustdag-ZA: zwemmen 1 uur        soms nog fietsen of wedstrijd-ZO: rustdag of wedstrijd/fietsen
Lijkt me wel genoeg voor iemand die een full time baan heeft en een gezin met 2 kinderen :)
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 19 jun 2006 23:20

Het hele weekend gekanoed. Onze club (skonenvaarder) organiseerde wedstrijden over 200m, 500m en langebaan (voor senioren is dat 5000m) Omdat ik ook in de organisatie zat was het een druk weekend. 't Kanoen ging niet supersnel, komt omdat ik de meeste vrije tijd op 't moment in fietsen stop. De wedstrijden als geheel waren echter wel een groot succes. Ondermeer de regionale omroep (TV Oost) heeft er gister uitgebreid aandacht aan besteed!

premmit
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 mar 2006 17:55

premmit 20 jun 2006 19:15

Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 19 Juni 2006


Net terug gekomen van een half uurtje hardlopen tijdens de pauze op het werk. Heerlijk. Binnen een minuut zit ik hier in het bos (A'doorn-Zuid).
Kon wel merken dat ik van het weekend een duathlon gedaan had: 5-24-2,5. Dit was de 3de triathlon/duathlon wedstrijd in anderhalve week.
Normaal ziet een week er qua training als volgt uit:-MA: hardlopen 30-45min (tijdens de pauze)        fietsen 2 - 2 1/2 uur: verschilt per week, kan duur/interval/heuvel of         koppeltraining zijn-DI: zwemmen 1 uur (als m'n vrouw niet tennist)-WO: zwemmen 45 min (tijdens de pauze)         hardlopen 1 1/2 uur, meestal intensief-DO: hardlopen 30-45min (tijdens de pauze)-VR: veel fietsen met de kinderen, soms wel 30km        verder rustdag-ZA: zwemmen 1 uur        soms nog fietsen of wedstrijd-ZO: rustdag of wedstrijd/fietsen
Lijkt me wel genoeg voor iemand die een full time baan heeft en een gezin met 2 kinderen :)

Da´s toevallig, ik loop ook vaak tussen de middag op mijn werk maar dan vanuit het centrum Apeldoorn en laat ik nu ook meegedaan hebben met de RBR van Dedemsvaart, tijd 1.05

christopher
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 aug 2005 00:58

christopher 25 jun 2006 05:14

Lijkt mij ook wel genoeg;-) Wat opvalt is die 1,5 uur intensief hardlopen op woensdag. Ik zou dat vervangen door extensief, een heel rustige duurloop. Als je wat intensievers wil zou ik dat in een van die pauzes doen.

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1642
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 27 jun 2006 13:45

Quoten: Origineel geplaatst door Christopher op 25 Juni 2006

Lijkt mij ook wel genoeg;-) Wat opvalt is die 1,5 uur intensief hardlopen op woensdag. Ik zou dat vervangen door extensief, een heel rustige duurloop. Als je wat intensievers wil zou ik dat in een van die pauzes doen.


Die 1,5 uur bestaat niet alleen uit intensief hardlopen.Warming-up, inlopen en uitlopen/cooling down zit hierbij in.Denk dat er uiteindelijk 45 min. overblijft.In de pauze heb ik gewoon te weinig tijd voor een intensieve loop: vind ik toch meer tijd kosten dan een duurloopje.
Premmit, Woon je ook in Apeldoorn?Je tijd is goed: ik had zelf op 1:15 gerekend en kwam op 1:12 uit.Als ik wat meer fiets (2 x per week) en het lopen gaat wat beter, dan moet onder de 1:10 voor mij mogelijk zijn.Heb ook een tijd niet aan wedstrijden gedaan: verbouwing, kinderen :)3 jaar geleden deed ik de achste triathlon nog in 1:11 en nu in 1:04.
Zijn hier nog veel andere forumleden die aan triathlon doen? En misschien ook in de buurt van Apeldoorn wonen?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 27 aug 2006 20:51

Schop!!!

Met al die regen gaan we maar wat anders doen, spinnen bijvoorbeeld?

Maar bij de tweede hittegolf in september gaan we natuurlijk weer fietsen.

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 28 aug 2006 00:46

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 27 Augustus 2006

Schop!!!Met al die regen gaan we maar wat anders doen, spinnen bijvoorbeeld? Maar bij de tweede hittegolf in september gaan we natuurlijk weer fietsen.

Onzin ! Trudie, niet mutsen! van een beetje regen ga niet dood!. Gewoon dus blijven fietsen, tussen de buien door. Je moet  pas stoppen als er ijs en sneeuw op de weg ligt.
kiekeboe

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 28 aug 2006 20:45

Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 27 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 27 Augustus 2006Schop!!!

Met al die regen gaan we maar wat anders doen, spinnen bijvoorbeeld?

Maar bij de tweede hittegolf in september gaan we natuurlijk weer fietsen.
Onzin ! Trudie, niet mutsen! van een beetje regen ga niet dood!. Gewoon dus blijven fietsen, tussen de buien door. Je moet pas stoppen als er ijs en sneeuw op de weg ligt.


Ja meester, ik zal het niet meer doen meester

Het was overigens geen klaagzang over het weer, daar heb ik immers toch geen invloed op dus klagen heeft geen zin.
Sterker nog, ik vind spinning ook erg leuk om te doen. Heb net weer een lekker zware spinningles gedaan.

Ik was gewoon mijn forumvrienden behulpzaam door dit weggezakte topic weer even naar boven te halen

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 28 aug 2006 22:20

Dank je Trudie!! Stellen wij zeer op prijs maar het klonk wel als een muts!
Alleen maar Campa en niets anders!

Plaats reactie