Ik rijd al jaren met een triple en vind het "geen porum-argument" grote kul. Potentiele knieproblemen bij plotseling wisselen van double naar triple klinkt mij als een beter argument voor het niet steken van een triple in de oren, maar ik heb geen idee wat er met de Q-factor wordt bedoeld. Kan iemand mij (en vast veel anderen) even kort bijscholen? Bedankt!amclassic-fan schreef:Mollema zou met z'n O-benen misschien nog wel weg komen met de Q-factor van een triple. Maar als je je hele leven met een crankstel met een Q-factor van 145 mm, dan is het vragen om knie problemen als je op eens met 154 mm of meer gaat rijden (zeker gezien het feit dat ze onder maximale belasting rijden). En je gaat ook niet de hele Vuelta met je benen wijd rijden voor 6 km Angliru.
Vuelta 2011
-
- Forum-lid
Voor als Google niet werkt
Behoorlijk Off Topic in het Vuelta Topic maar a la:
http://www.sheldonbrown.com/gloss_q.html#qfactor" onclick="window.open(this.href);return false;

Behoorlijk Off Topic in het Vuelta Topic maar a la:
http://www.sheldonbrown.com/gloss_q.html#qfactor" onclick="window.open(this.href);return false;

We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
OK, bedankt! Terug naar de Vuelta zelf...
Ai ai ai wat een ontknoping weer! Briljante actie van Froome. Waar halen die Froome en Cobo dat vandaan joh....
Mooie 3e plek voor Mollema.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Ik heb genoten!mrcoffee schreef:Ai ai ai wat een ontknoping weer! Briljante actie van Froome. Waar halen die Froome en Cobo dat vandaan joh....
Jammer dat Mollema niet kon volgen, dan had ie het podium te pakken.
Maar goed, Froome en Cobo zijn zijn dus HC, en strijden terecht om de eindoverwinning.
-
- Forum-lid
Nog een keer als eerste finishen en Cobo daarvoor al op achterstand zetten, dan is ie nummer 1!
kan er nu nog verschil gemaakt worden? jammer dat mollema niet over wiggins komt in het AK. Zit nu nog 24 seconden tussen maar die kan hij nergens meer terugpakken volgens mij.
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.