Ja hè.. Ik zou t wel mooi vinden als iemand zijn punten afpakt.. Beetje strijd.mrcoffee schreef:zo weer on-topic:
Die Morkov Hij zit er weer bij!
Tour de France 2012
Basso heeft geen punch, zijn manier van koersen is te voorspelbaar geworden, en te makkelijk te pareren.havana schreef:Valverde, daar geloof ik niet meer in. Ik heb het idee dat hij nu "schoon" koerst en dat zie je meteen terug in de resultaten. Zonder doping kan hij het niet meer, zelfde geldt voor bijvoorbeeld Basso.
Valverde heeft een prima eindschot.
Valverde was begin dit jaar ook heel gretig, daarna nam het inderdaad af.
En hij is toch boos.........
Na het bekend worden van zijn connectie met Fuentes is hij toch nog een hele tijd door blijven koersen, met aardige resultaten en zonder betrapt te worden?
Ok dan, ik zie nog andere outsiders:
Zijn er bonificatieseconden te pakken, dan kunnen we ook naast Mollema ook Evans nog verwachten denk ik.
Staat nog nergens vermeld? Hij reed nochtans gewoon over de finish...
Laatst gewijzigd door ssfuel op 03 jul 2012 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Trek 1.9
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben ik trouwens de enige die de finishgebaren van Sagan zo afschuwelijk vind? Wat voor gekkigheid krijgen we de volgende keer? :-S
Less is bore
Nee, je bent niet de enige daniel1975. Beetje "kijk mij eens goed zijn" houding en daar ben ik toch niet zo van.
Wel behoorlijk WTF wat Tjallinglii betreft zeg!! Die gast heeft toch gewoon uitgefietst? Hoe doe je dat man..
Wel behoorlijk WTF wat Tjallinglii betreft zeg!! Die gast heeft toch gewoon uitgefietst? Hoe doe je dat man..
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Ik hou best van een beetje opera en theater maar dit komt me zo gemaakt over. Nog even en dan trekken ze hun truitje uit als ze over de streep komen.daniel1975 schreef:Ben ik trouwens de enige die de finishgebaren van Sagan zo afschuwelijk vind? Wat voor gekkigheid krijgen we de volgende keer? :-S