Colnago
kan de keuze niet maken tussen C50 en cristallo ben maandag naar expo velo geweest en was zeker dat het c50 ging worden tot ik daar wat uitleg kreeg van de mensen van colnago ze denken dat het model van de c50 gaat veranderen in 2008 omdat dit model minder modern is en het oog wilt ook wat vandaar dat ik niet weet welk model ik ga nemen ik rij al 30 jaar op colnago nu nog op C40 wat denken jullie van de keuze kleur zou st05 blauw worden zoals de c50 op expo velo brussel alvast bedankt
Heb je al eens gezocht op 'cristallo' op dit forum?
PS: een beetje hoofdletters, komma's en punten zijn meer dan welkom. Je tekst is nauwelijks te lezen.
PS: een beetje hoofdletters, komma's en punten zijn meer dan welkom. Je tekst is nauwelijks te lezen.
Voor mij zou de keuze niet moeilijk zijn vooral niet na het negatieve nieuws eerder dit jaar over de cristallo.
ik weet in de praktijk zal het allemaal wel mee vallen maar het imago is en blijft beschadigd.
Ik ben zelf sinds het begin van dit jaar de trotse bezitter van een blauwe C50 met een Record carbon groep dus waarschijnlijk ook niet echt objectief.
ik weet in de praktijk zal het allemaal wel mee vallen maar het imago is en blijft beschadigd.
Ik ben zelf sinds het begin van dit jaar de trotse bezitter van een blauwe C50 met een Record carbon groep dus waarschijnlijk ook niet echt objectief.
Quoten: Origineel geplaatst door abra op 18 Oktober 2006
Voor mij zou de keuze niet moeilijk zijn vooral niet na het negatieve nieuws eerder dit jaar over de cristallo.
-
- Forum-lid
mooi spul hoor dat Colnago!