Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 19 feb 2012 16:57

Rondje Amsterdam - Oudekerk - Baambrugge - Vreeland - Loenen - Breukelen - Breukeleveen - Tienhoven Maartensdijk - Hollandsche Rading - Hilversum - Vreeland - Nigtevecht - Driemond - Abcoude - Oudekerk - Amsterdam: bijna 120 kilometer. Het begon zonnig maar na Hilversum kregen we flink was regen, venijnige hagel en een paar vlokken natte sneeuw over ons heen, en mochten we ook nog eens de straffe noordwester wind bevechten. Met ook nog drie lekke banden had ik het helemaal gehad.

Afbeelding
Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

apexrider
Forum-lid

Gebruikersavatar apexrider 19 feb 2012 17:55

De Merlin zal inmiddels al weer gepoetst zijn neem ik aan?
Afbeelding

jre
Forum-lid

Gebruikersavatar jre 19 feb 2012 18:04

vandaag voor het eerst sinds 2 weken een rondje gooimeer gedaan ging lekker tot die hagelbui wel veel wind maar daar op de terug weg maar gebruik van gemaakt :D

joeptimmermans
Forum-lid

joeptimmermans 19 feb 2012 18:34

Vandaag de eerste trainingskilometers gemaakt op de tijdritfiets. Was geen pretje. Ik heb toch nog wel wat kilometers nodig om weer te wennen aan die houding.

RRon
Forum-lid

Gebruikersavatar RRon 19 feb 2012 18:57

janr6 schreef:vandaag voor het eerst sinds 2 weken een rondje gooimeer gedaan ging lekker tot die hagelbui wel veel wind maar daar op de terug weg maar gebruik van gemaakt :D
Leuk rondje, ben ik gisteren mijn weekend mee begonnen! ;)

Rondje Gooimeer!

jre
Forum-lid

Gebruikersavatar jre 19 feb 2012 19:06

[quote][/quote]
Laatst gewijzigd door jre op 19 feb 2012 19:14, 2 keer totaal gewijzigd.

jre
Forum-lid

Gebruikersavatar jre 19 feb 2012 19:12

RRon schreef:
janr6 schreef:vandaag voor het eerst sinds 2 weken een rondje gooimeer gedaan ging lekker tot die hagelbui wel veel wind maar daar op de terug weg maar gebruik van gemaakt :D
Leuk rondje, ben ik gisteren mijn weekend mee begonnen! ;)

Rondje Gooimeer!
zekers leuk rondje zie alleen dat jou tempo beter was dan dat van mij , :oops: had gelukig de garmin niet bij me :D

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 19 feb 2012 20:03

Vanmiddag een rondje door Drenthe gemaakt. Wat neerslag betreft, viel het vanmiddag enorm mee. Welgeteld 1 minuut in een hagelbuitje gereden.

Twee doelen: 1. Een mooie café voor een stop tijdens de forumrit van 22 april. 2. Nieuwe wielen testen.

Het café houd ik nog even voor me, de nieuwe wielen niet.

Afbeelding

De wielen zijn voorzien van Ultegra naven en gespaakt door Zoran. Rijden super en sturen erg strak. Ook een stukje over de keien geprobeerd, maar gaven geen krimp.

Via Anloo naar Eext.

Afbeelding

Via Drouwen (met mooi uitzicht vanaf de Hondsrug) naar Buinen en daar tot Exloo de eerste keien van het jaar gescoord.

Afbeelding

Via de Staatsbossen naar Gieten en via Eext weer naar huis.

Afbeelding

De wielen bevallen goed, ik heb een leuk cafeetje gevonden, middag geslaagd. Goed voor 84 km.

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 20 feb 2012 10:19

daniel1975 schreef:Hopen dat het droog blijft, ziet er goed uit voor zeeland. En minder wind!
Helaas bleef het hier niet droog. Ik wilde voor een trainigsritje naar de Coureur, maar daar aangekomen bleek het niet echt verantwoord om op het parcours te rijden (sneeuw/hagel-drab lag nog op de weg). Toch nog maar een training ervan gemaakt en bij mekaar nog 3 uurtjes op de fiets gezeten. Dezelfde sneeuw/hagel-drab had zich inmiddels ook door mijn thermobroek en overschoenen heen geworsteld en het heeft me na afloop zeker 3 uur gekost om de voeten weer op temperatuur te krijgen.
Volgens mij hadden we hier net pech met een buienstrook die om de 5 minuten een lading sneeuw/hagel liet vallen. Dan is de overgang van Spaanse zon met 15 graden wel erg groot hoor.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 20 feb 2012 10:32

apexrider schreef:De Merlin zal inmiddels al weer gepoetst zijn neem ik aan?
Nee, ik was met m'n Bianchi op pad. M'n Merlin wacht nog op z'n zadelpen en op zonnige voorjaarsdagen :mrgreen:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 20 feb 2012 16:50

Goed 60km. Lekker zonnetje maar wind tegen was toch fris. Vooral langs water waar nog ijs lag.
Toch voel je dat het voorjaar er aan zit te komen. Langer licht. Gaat de goede kant op!

Trouwens bizar weinig fietsers tegengekomen.

Zo nu lekker douche en wat zullen we eten vanavond?

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 20 feb 2012 18:58

Ik heb vandaag een lichte intervaltraining afgewerkt. Ik heb hier in de buurt een verkeersluwe ronde van ruim tien kilometer. Daar zitten twee bruggen in, en een mooi stuk van twee kilometer rechtdoor. In totaal 6 keer rond gefietst, met steeds versnellen op de genoemde punten. Ik had ook een beetje een lentegevoel. De zon begint al wat krachtiger te worden, en de lucht is gewoon lichter/feller.

Gesloten