En ja hoor, daar gaan we weer. Bij iedere prestatie van een Vacansoleil renner moet in dit forum (en niet alleen in dit forum) even een sneer gegeven worden naar de Rabo ploegboswielrenner schreef: Kan Rabo een puntje aan zuigen.
GIRO ! !
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 26 mei 2012 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- boswielrenner
- Forum-lid
Nee zo is het niet bedoeld, maar ik vind dat de Rabo's wel wat kunnen leren van Vacansoleil. De Rabo's hebben uitstekende renners, maar ik heb twijfels bij de leiding van de ploeg. Hopelijk zorgt ook Rabo naast Vanansoleil voor vuurwerk in de Tour.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
En ik kan het altijd zeer waarderen als mensen terugkomen op hun voormalige uitspraken. De Giro lijkt totaal niet op TdF. Lef en durf dat zie je de laatste jaren zelden in TdF. De laatste dagen is het vaak simpelweg doorhobbelen. Slaapverwekkend.Gastheerg schreef:Ik moet deze woorden terugnemen en maak een hele diepe buiging voor THomas de Gendt. Op de radio in de auto hoorde ik dat hij weg was. Laatste 3 km thuis op TV gezien. Volg het wielrennen al 43 jaar maar het was toch heel even terug dat ik kippenvel had.Gastheerg schreef:En helaas gaat de Giro steeds mee op de Tour lijken.
Prachtige reclame voor de sport en het is hem van harte gegund.
Overigens ook lef van de ploegleiding om zo'n avontuur te steunen. Ook die krijgen een dikke pluim.
Dit is dus waar ik in 69-70 voor die sport ben gevallen!
TdF moet eens van haar hoge troon afkomen.
Al met al een mooie Giro cq wielrendag dag gezien.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- boswielrenner
- Forum-lid
Commentaar op Sporza was inderdaad prima!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ook weer erg selectief bekeken IMHO. De ontsnapping en coup poging van Andy Schleck in de Tour was toch zeker net zo straf en/of met minstens zoveel lef uitgevoerd? Overigens vertrok hij ook op 60km. En het decor was net zo prachtig met de Galibier.zorroi schreef:En ik kan het altijd zeer waarderen als mensen terugkomen op hun voormalige uitspraken. De Giro lijkt totaal niet op TdF. Lef en durf dat zie je de laatste jaren zelden in TdF. De laatste dagen is het vaak simpelweg doorhobbelen. Slaapverwekkend.Gastheerg schreef:Ik moet deze woorden terugnemen en maak een hele diepe buiging voor THomas de Gendt. Op de radio in de auto hoorde ik dat hij weg was. Laatste 3 km thuis op TV gezien. Volg het wielrennen al 43 jaar maar het was toch heel even terug dat ik kippenvel had.Gastheerg schreef:En helaas gaat de Giro steeds mee op de Tour lijken.
Prachtige reclame voor de sport en het is hem van harte gegund.
Overigens ook lef van de ploegleiding om zo'n avontuur te steunen. Ook die krijgen een dikke pluim.
Dit is dus waar ik in 69-70 voor die sport ben gevallen!
TdF moet eens van haar hoge troon afkomen.
- boswielrenner
- Forum-lid
ik denk dat je overall wel kunt stellen dat de Tour vanwege de grote belangen voor de teams minder ruimte laat voor risico's en aanvalsdrang dan de Giro.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Even in uitgestelde tijd naar de giro gekeken na een dagje Koos Moerenhout Classic !!! Prachtige overwinning op een prachtige Bianchi (zullen de Italianen ook wel leuk vinden)!
Hopelijk podium voor Thomas!!
Hopelijk podium voor Thomas!!
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
- daniel1975
- Forum-lid HC
ik zie dat toch anders eigenlijk: de meeste ritten die op papier mooi konden zijn vielen gewoon vies tegen. Dit was de uitzondering (die ik niet zelf heb gezien trouwens), net als de eerder genoemde rit naar de galibier vorig jaar.zorroi schreef:.
Al met al een mooie Giro cq wielrendag dag gezien.
Mvg, Zorro
Less is bore
Klopt, op de Belg deden de commentatoren zelfs hardop hun beklag over het afwachtende rijden van de toppers de afgelopen weken en zelfs de afgelopen dagen. Hun vermoeden was dat de toppers zich spaarden vanwege de Stelvio, bang om krachten te verspelen die ze daar nodig zouden hebben. Maar ook hier werd weer gewacht tot de laatste kilometers.
fietsen doe ik net als een prof,