Vandaag gefietst in 2013
- thestudent
- Forum-lid HC
Ach op zich kan je dat wel hebben na 3:30 duurtraining. Dik zul je er dan niet echt meer van worden.
Vandaag nog even een rondje om de veluwe gereden. Met 66km niet al te lang weggeweest maar heb wel redelijk doorgereden. Enige nadeel is dat ik toch wel sneller honger krijg als het koud is. Dus daarna maar begonnen aan een lekkere lasagne.
Vandaag nog even een rondje om de veluwe gereden. Met 66km niet al te lang weggeweest maar heb wel redelijk doorgereden. Enige nadeel is dat ik toch wel sneller honger krijg als het koud is. Dus daarna maar begonnen aan een lekkere lasagne.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Met paardenvlees?thestudent schreef: Dus daarna maar begonnen aan een lekkere lasagne.
Ik merk ook dat je flink meer honger krijgt na koude ritjes. Ik heb gistermiddag- en avond lopen eten als een slootgraver.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Respectabel ritje met deze omstandigheden en ik denk alleen gereden?tomkolkman schreef: Ik heb vandaag maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook weer wat uurtjes in het zadel door te brengen, het werd een ritje op en neer naar Tecklenburg: http://app.strava.com/activities/40756625" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog 2 KOM's erbij ook.
Dinsdag nog 70 km gefietst. Goed ingepakt, dus de kou viel mee. Nu hoop ik as weekend weer te gaan en dan een rondje van minimaal 100 km.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Vandaag nog net voor de sneeuw viel een intervaltraining op mijn racefiets af kunnen werken. En, best uniek de laatste tijd, ik heb mijn fiets zonder dat ie vies is geworden, weg kunnen hangen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De laatste keer dat mij dat lukte was voor de brand op de piste in Sloten...
Less is bore
Gisteravond ook een rondje gemaakt en ik moet zeggen dat het heerlijk fietsen is door de Krimpenerwaard als je een goede koplamp hebt (en de wind een beetje is gaan liggen).
http://app.strava.com/activities/40802063" onclick="window.open(this.href);return false;
http://app.strava.com/activities/40802063" onclick="window.open(this.href);return false;
- thestudent
- Forum-lid HC
Nee gewoon zelfgemaakt, zat rundergehakt in. Voor zover we dat kunnen vertrouwen natuurlijk.elefantino schreef:Met paardenvlees?thestudent schreef: Dus daarna maar begonnen aan een lekkere lasagne.
Ik merk ook dat je flink meer honger krijgt na koude ritjes. Ik heb gistermiddag- en avond lopen eten als een slootgraver.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Na een AC-luxatie, een maandje druk met de laatste vakken van de studie en een verhuizing had ik vandaag eindelijk weer eens tijd en zin om buiten te trainen.
Vanmiddag heerlijk door de sneeuwbuien gefietst op de crosser over de wegen rond Nijmegen/Groesbeek.
Net voor donker thuis. Het was genieten!
Vanmiddag heerlijk door de sneeuwbuien gefietst op de crosser over de wegen rond Nijmegen/Groesbeek.
Net voor donker thuis. Het was genieten!
Gisteren nog een aardig, tricky rondje (65km) langs de kust gereden. Ik had gehoopt op de voorspelde sneeuwbuien, maar heb nauwelijks 3 sneeuwvlokken gezien. Halverwege de rit werd het wel ijzelig glad, nota bene ook op het strand!
Goed volk...
Kruip door, sluip door...
Niet remmen, niet sturen...
Strand op...
Hmm, nabij de Pier begint het lichtjes te ijsregenen...
Bijna 3km verder zit alles onder een bobbelig ijzellaagje, waardoor de remmen nagenoeg niet meer werken...
Maar goed, voorlopig hoeft er niet geremd te worden...
Terug de duinen in...
Dat koude weer maakt wel hongerig...
Heelhuids (inclusief beschermlaag) terug bij af...
Goed volk...
Kruip door, sluip door...
Niet remmen, niet sturen...
Strand op...
Hmm, nabij de Pier begint het lichtjes te ijsregenen...
Bijna 3km verder zit alles onder een bobbelig ijzellaagje, waardoor de remmen nagenoeg niet meer werken...
Maar goed, voorlopig hoeft er niet geremd te worden...
Terug de duinen in...
Dat koude weer maakt wel hongerig...
Heelhuids (inclusief beschermlaag) terug bij af...
-
- Forum-lid
Zitten weer een paar mooie plaatjes bij Buzz.
Morgenmiddag heb ik waarschijnlijk een paar uurtjes te besteden vanuit Enschede. Heeft er hier toevallig iemand een leuke gps track van ongeveer 100km? Vertrek vanaf DiveWorld bij de Grolsch Veste.
Morgenmiddag heb ik waarschijnlijk een paar uurtjes te besteden vanuit Enschede. Heeft er hier toevallig iemand een leuke gps track van ongeveer 100km? Vertrek vanaf DiveWorld bij de Grolsch Veste.