Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
Dat onderkruipsel van een Kerkhoffs is weer eens te voorbarig geweest?
Dit lijkt mij toch wel een redelijk ver uitgewerkt plan en het stadium van alleen een onderzoek al lang voorbij. Het lijkt mij meer iets om de onderhandelingspositie nog wat te verstevigen. Dat geeft natuurlijk wel aan dat het nog geen beklonken deal is.Als alle partijen tot een akkoord komen, zullen de teams vooral op organisatorisch en commercieel vlak met elkaar samenwerken. Op sporttechnisch gebied blijven de ploegen gescheiden. Schaatscoach Jac Orie houdt zijn eigen begeleidingsstaf en datzelfde geldt voor algemeen directeur Richard Plugge van het Belkin Pro Cycling Team. De samenwerking kan leiden tot specifieke kennisoverdracht tussen de teams waarmee de sporters optimaal gefaciliteerd kunnen worden.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Neem aan dat het wel goed komt gezien deze fase van communicatie.
Less is bore
Tuurlijk. Het is allang rond. Alleen de details en handtekeningen moeten nog. Er komt sowieso nog een co-sponsor bij. Dus dat soort details zullen nu nog afgerond moeten worden. Ik denk dat er zelfs al voorstellen gedaan zijn aan de renners.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
+1 Volgens mij geeft de Telegraaf dat ook aan. De intentieverklaring zal waarschijnlijk vandaag getekend worden staat in dat stuk, m.a.w. de precieze details moeten nog verder worden uitgewerkt.Ernie C. schreef:Dit lijkt mij toch wel een redelijk ver uitgewerkt plan en het stadium van alleen een onderzoek al lang voorbij. Het lijkt mij meer iets om de onderhandelingspositie nog wat te verstevigen. Dat geeft natuurlijk wel aan dat het nog geen beklonken deal is.Als alle partijen tot een akkoord komen, zullen de teams vooral op organisatorisch en commercieel vlak met elkaar samenwerken. Op sporttechnisch gebied blijven de ploegen gescheiden. Schaatscoach Jac Orie houdt zijn eigen begeleidingsstaf en datzelfde geldt voor algemeen directeur Richard Plugge van het Belkin Pro Cycling Team. De samenwerking kan leiden tot specifieke kennisoverdracht tussen de teams waarmee de sporters optimaal gefaciliteerd kunnen worden.
-
- Forum-lid
Zal toch soms verwarrend zijn, twee Lotto ploegen in het peloton.
- Supergrover
- Forum-lid HC
wat riep zij dan?havana schreef:Dat onderkruipsel van een Kerkhoffs is weer eens te voorbarig geweest?