Tour 2014
-
- Forum-lid HC
Maar waar zit Mollema?!
Groep Contador. Evenals Ten Dam en Valverde.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik snap dat je in de sfeer bent van de etappe. Je bedoelt wss aanvallendaniel1975 schreef:Het is een chaos, maar wel een leuke
Deze etappe wordt sowiso de voorzet voor een mooi vervolg; in de bergen kunnen ze niet meer wachten, maar zullen de mannen aan MOETEN vallen. Nibali vooruit is erg gunstig.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Rijdt Boom nou met zo'n extra remgreepje aan z'n stuur..... ? Dacht dat de hier niet geaccepteerd werd
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 09 jul 2014 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
That's what he said....mrcoffee schreef:Ik snap dat je in de sfeer bent van de etappe. Je bedoelt wss aanvallendaniel1975 schreef:Het is een chaos, maar wel een leuke
Deze etappe wordt sowiso de voorzet voor een mooi vervolg; in de bergen kunnen ze niet meer wachten, maar zullen de mannen aan MOETEN vallen. Nibali vooruit is erg gunstig.
Ik ben in delerium van deze wanzinnige etappe.afrit13 schreef:That's what he said....mrcoffee schreef:Ik snap dat je in de sfeer bent van de etappe. Je bedoelt wss aanvallendaniel1975 schreef:Het is een chaos, maar wel een leuke
Wat een chaos en wat een race .
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Delirium..... waanzinnige...mrcoffee schreef: Ik ben in delerium van deze wanzinnige etappe.
Mollema lijkt mij een beter idee.TumTumTum schreef:Het is tof! Misschien moet GastheerG Contador maar eens een lesje kasseien rijden gaan geven.
Verkeerde afrit op het toetsenbordafrit13 schreef:Delirium..... waanzinnige...mrcoffee schreef: Ik ben in delerium van deze wanzinnige etappe.
Dat Contador hier tijd verliest maakt niet zoveel uit aangezien hij toch zeker de laatste tijd veel beter bergop reed dan Nibali.
Niet vallen is het devies.
Niet vallen is het devies.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- de zwarten
- Forum-lid HC
Iemand had Lars Bak eens moeten zeggen dat Bersée begint (eindigt normaliter) met 2 haakse bochten. Door hem zit Vandenbroeck nu niet in de eerste groep. Amateurisme ten top.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®