Giro 2016
Landa exit.
Wat zal Wout Poels hiervan balen. Die had zich graag op deze wedstrijd gericht.
Dit zat erin, Landa verloor in de proloog al idioot veel tijd en z'n tijdrit was ook niet je van het....
Zijn tijdrit was, zeker voor zijn doen, toch juist hartstikke goed? Hij was één van de snelste klassementsmannen. Jammer, ik had liever gezien dat hij over drie weken op waarde geklopt was door Kruijswijk.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Landa mits fit was denk ik wel een dreiging voor de overwinning voor een Nibali. Zn tijdrit was goed dus de stijgende lijn zat er in.
Maak joe woar
Ik vond die halve schuiver van Kruijswijk wel aardig. Zonder verder Majka erg aan te doen stabiliseerde die korte aanraking Kruijswijk nog net genoeg.
Kruijswijk rijdt echt als een sluipschutter mee. Mijn gevoel zegt dat hij gaat wachten totdat hij een goede demarrage ziet (of er zelf voor gaat), niemand mee kan, en erin mee gaat. Kruijswijk lijkt bergop gewoon erg goed en wacht zijn kansen af.
Kruijswijk rijdt echt als een sluipschutter mee. Mijn gevoel zegt dat hij gaat wachten totdat hij een goede demarrage ziet (of er zelf voor gaat), niemand mee kan, en erin mee gaat. Kruijswijk lijkt bergop gewoon erg goed en wacht zijn kansen af.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
Dumolin in de krant: "nu moet ik ergens veel tijd verliezen" (om nog een etappe te kunnen winnen). Dat was een vrij makkelijke opdractht blijkbaar.
Die is morgen exit Giro. Zijn achterste gaat niet herstellen en is het allemaal (doel Rio) niet waard. Geen nut om door te blijven sukkelen.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Welke zitvlakproblemen heeft hij eigenlijk?
Less is bore