Nergens goed voor om mensen zo te schofferen. Overigens een zeer goed zakenman met een prachtig succes verhaal. Marc Coucke. Gelukkig zijn er nog mensen met middeln om te sponsoren die de wielersport een warm hart toedragen.Sieper schreef: (zoals die dikke idioot .
"De Avondetappe" 2014
- ophetkantje
- Forum-lid
Ach, ik zeg ook maar wat
Inderdaad - ook al draag ik dat soort nouveaux riches niet meteen een warm hart toe, ik ben wel blij dat er niet alleen schimmige oostblokfiguren, maar ook nog Vlaamse zakenlui in de koers investeren. En wat je ook van Coucke vindt, een hart voor de koers heeft hij wel!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Zijn bijnaam was toch "De koning van Biafra"? Dat "Martijn" kwam volgens mij van Raas af.sjoerdth schreef:Haha, daar heb ik ooit eens schampere opmerkingen over gemaakt op twitter, en volgens Martijn Hendriks van de NOS was dat de "bijnaam" van Ducrtot in het peloton toen hij nog fietste.
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
Tja, Cav is wel "zijn" renner natuurlijk...Sieper schreef:Laat ik het zo zeggen, het koosnaampjes gedoe (keeeefff, zeker een keer of 10 gehoord) kwam op mij over als niet erg van toepassing /plank mis bij een renner als Cavendish.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Sinds kort staat daar een nieuw woord voor in de Van Dale: aandachtshoer.Sieper schreef:Dijkstra is volgens mij bang dat hij als "nietskunner"van de buis verdwijnt, dat met dat flesje was idd een idiote poging om in de smaak te vallen bij de geinterviewde) en deze vraagstelling was wel erg "scoorderig", moet ie niet doen.
-
- Forum-lid
Zat Vannieuwkerke nu foie gras te eten? Dat kan toch niet...
Weet iemand of er een Avondetappe was na de laatste etappe gisteren? Ik ben het niet tegen gekomen maar kan me niet voorstellen dat je de laatste dag over slaat.
In mijn aller donkerste gedachten denk ik dat de ouwe Smeets gewoon voor de file thuis wilde zijn; maar ik kan de uitzending ook gewoon gemist hebben natuurlijk.
In mijn aller donkerste gedachten denk ik dat de ouwe Smeets gewoon voor de file thuis wilde zijn; maar ik kan de uitzending ook gewoon gemist hebben natuurlijk.