Tsja, maar hoewel hij aangeeft dat het geld prettig is ademt het hele interview dat hij het op de weg saai vindt en dat hij de drie disciplines graag combineert. Dat is toch echt heel iets anders dan jouw oorspronkelijke vaststelling dat het "Duidelijk ook een keuze voor het geld" is.cimecaron schreef: ↑07 aug 2018 16:01Financieel gedeelte speelt wel degelijk mee. Geeft hij ook aan in dit interview.
https://panorama.nl/onepass/interview-m ... ik-wel-aan
Op de weg heeft hij nog alles te bewijzen. Daar gaat hij niet direct een miljoenensalaris mee verdienen.
Mathieu van der Poel
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Als je snel geld wil scheppen, draai je je hele carrière mee in het CX circuit toch?
-
- Forum-lid
afgestapt op EK waarom?
-
- Forum-lid
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wel typisch van der Poel die reactie. Het ging niet. Punt.
Niet raar opkijken als het op de weg een stuk beter gaat. In het cross-seizoen heeft hij af en toe ook van die dagen, En ik vind het mooi van hem dat hij dat ook heel goed kan relativeren.
Niet raar opkijken als het op de weg een stuk beter gaat. In het cross-seizoen heeft hij af en toe ook van die dagen, En ik vind het mooi van hem dat hij dat ook heel goed kan relativeren.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Het is wel weer op een internationaal kampioenschap dat het niet ging.... dat gebeurd hem wel vaker.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Ik weet niet of ik het nu knap of slap vind wat hij doet... om als eerste te finishen moet je wel eerst finishen.. dat geldt ook voor de koplopers op dat moment..
volgens mij hetzelfde euvel als met de WK,s: moeten opboksen tegen renners die op slechts één doel focussen en pieken. VDP neemt er gauw 2 disciplines bij.
Hoewel je nooit weet met de klasse van VDPoel is het normaal dat je dan regelmatig eens het deksel op de neus krijgt. Niet vergeten dat mountainbiken en wegwielrennen 2 verschillende disciplines zijn, met een andere manier, een verschillende duur van rijden en een gedeelte andere spieren zelfs.
Maar misschien rijdt hij zondag wel een dijk van een wedstrijd?
Hoewel je nooit weet met de klasse van VDPoel is het normaal dat je dan regelmatig eens het deksel op de neus krijgt. Niet vergeten dat mountainbiken en wegwielrennen 2 verschillende disciplines zijn, met een andere manier, een verschillende duur van rijden en een gedeelte andere spieren zelfs.
Maar misschien rijdt hij zondag wel een dijk van een wedstrijd?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Zondag wordt hij niet verwacht op 't podium. Kan dus vrijuit koersen, beetje aanvallen en desnoods nog sprinten aan 't eind.
Lijkt een beter uitgangspunt voor hem, dan op het podium verwacht te worden op een toch wel competitieve discipline.
Lijkt een beter uitgangspunt voor hem, dan op het podium verwacht te worden op een toch wel competitieve discipline.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Desertstorm
- Forum-lid
Na een loeizwaar parcours en omstandigheden toch een mooie zilveren plak Met drie (ex-)veldrijders op het podium!
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."