Daarom moet je dus die e-bike op je tacx zetten en de gashendel vastzetten
Festive 500?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Same here, maar het is je gegund!
Zwift meetellen... tsja. Dat is hetzelfde als jezelf bevredigen en zeggen dat je een vrouw (of man) gewipt hebt. Zo kan ik het ook
Zwift meetellen... tsja. Dat is hetzelfde als jezelf bevredigen en zeggen dat je een vrouw (of man) gewipt hebt. Zo kan ik het ook
Ook hier is de Festive nog een pittige uitdaging. Het weer is natuurlijk heerlijk maar in elk rondje van 60-100km krijg je er wel 1500-2500 hoogtemeters bij. Heb een schemaatje gemaakt van 7 ritten in 8 dagen wat optelt tot 589km en 14.500 hoogtemeters. Ook niet bepaald een walk in the park.
Klopt. Maar voor mij klonk je bericht als een korte rekensom voor een 500 in 1 keer. Kijk je in de historie van deze thread dan weet je dat dit vaker geprobeerd wordt (maar niet vaak uitgereden).nijkie schreef: ↑23 dec 2021 10:24zo staat het op Strava:Douglas schreef: ↑23 dec 2021 06:09Ik denk niet dat nijki bedoelde 17 uur achterelkaar. Maar 17 uur verspreid over alle dagen.ultra_ivo schreef: ↑22 dec 2021 22:29
Over 500km een gemiddelde van 30 aanhouden, dan moet je toch wel heel fors tempo maken. Sterker nog, om dit binnen de 24 uur te redden moet je al heel behoorlijk doortrappen. Zeker in het donker, de kou en zonder ravitailleringsmogelijkheden. Je moet dus veel meer meenemen dan gewoonlijk.
Rapha Festive 500
Acht dagen. 500 km. 24 - 31 december
By the way snelheid is ter indicatie.
Ik heb dat vinkje op strava ook maar eens aangezet. Maar ik verwacht er weinig van. Vandaag 106 km gedaan, maar dit weekend gaat er niet veel van komen. Morgen 1 graad en koude oostenwind, en kerst vieren (=eten) en zondag wordt ook koud en glibberig. Maandag en dinsdag werken en dan heb ik nog een paar dagen tijd. Maar de voorspelling is dan nat en onstuimig. Het zou dus zomaar bij een festive100 kunnen blijven steken
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Nou, de kop is er af. Vandaag een 200km tegeltjesrit gedaan langs de Zuid Hollandse kust, Vanochtend lekker fietsweer, maar vanaf 12:30 doorlopend nat.
Zie nog wel of/wat ik morgen ga doen, gevoelstemperatuur van -7 trekt niet echt...
Zie nog wel of/wat ik morgen ga doen, gevoelstemperatuur van -7 trekt niet echt...
Gisteren 45 km voor het werk kunnen doen. Ik zit nu de komende dagen in het koudste deel van NL, Groningen, nu -6. Dat maakt het aardig uitdagend. Vanmiddag zou ik nog weg kunnen van de kerst maar is ook de rentree van Matthieu. Het gaat lastig worden de 500 te volbrengen.