Gevallen in 2016
- plantagenet
- Forum-lid
@RVV dat is flink balen. Gewoon op de verkeerde tijd op de verkeerde plek....shit happens. Sterkte met herstel en het afhandelen van de schade.
Gr, Johan
Gr, Johan
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- Wolfhound32
- Forum-lid
Lees het net. Veel sterkte met het herstel (en schadeafwikkeling) Rico!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
beterschap! (en als je op je hoofd bent gevallen: rustig aan!)
-
- Forum-lid
Beterschap!
Maak joe woar
Barst Gebroken dijbeen, gebroken bekken en gebroken jukbeen en nu hoor ik er nog steeds niet bijhavana schreef:Je hoort er pas bij als je je clavicula ooit hebt gebroken, Rico! Sterkte met het herstel.
@RVV,...... stomme val. Je kon er niks aan doen. In je schrik heb je gewoon heel hard geremd en dat liep uit op een lelijke val. Als je minder abrupt had geremd, was je op die Volvo geklapt. Dat was ook pijnlijk geweest. Suc6 met het herstel.
Live fast; die young. mijn blog
- rielplayer
- Forum-lid
Dat is mooi klote RVV. Succes met het herste!
-
- Forum-lid
@ RVV: sterkte!
-
- Forum-lid HC
Sterkte Rico
@RVV veel sterkte bij het herstel en hoop dat het afwikkelen van de schade zonder problemen gaat verlopen, tenslotte heeft die Volvo geen schade zoals ik uit jouw verhaal heb begrepen. Zelf maak ik vrijwel altijd wel een gevaarlijke situatie mee als ik fiets maar probeer er op te anticiperen. Al twee keer zo'n soort aanrijding gehad de afgelopen 5 jaar en gelukkig - klop het af - zonder breuken o.i.d. wel schade etc. en altijd de schade via de autoverzekering vergoed gekregen. Nogmaals veel sterkte.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless