Giro 2017
-
- Forum-lid
Normaal gebeurt er ook niks in de eerste week.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eerste week Giro was meestal wel iets boeiender toch?
En denk dat hij dit jaar te sterk bezet is. Teveel serieuze podiumkandidaten met status. Dan krijg je het TdF koersverloop vanzelf helaas.
En denk dat hij dit jaar te sterk bezet is. Teveel serieuze podiumkandidaten met status. Dan krijg je het TdF koersverloop vanzelf helaas.
Less is bore
Al die 200+ ritten, waar is dat voor nodig....
-
- Forum-lid
Dat is denk ik de grootste oorzaak. Als je elke dag 220 km rijd dan heb je geen skik om dan ook nog eens vol door te knallen als het zwaarste nog moet komen.havana schreef:Al die 200+ ritten, waar is dat voor nodig....
Maak joe woar
Inherent aan het parcours van de eerste week dat het 'saai' is voor wat betreft het klassement.
Niemand van de potentiele podium kandidaten gaat daar proberen een verschil te maken.
Ik had vandaag ook als saai ingeschat. WTF!
Het gaat van links naar rechts en boven naar onder.
Geweldige finale!
Niemand van de potentiele podium kandidaten gaat daar proberen een verschil te maken.
Ik had vandaag ook als saai ingeschat. WTF!
Het gaat van links naar rechts en boven naar onder.
Geweldige finale!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
De laatste 10 km zijn tot dusver elke dag wel leuk.
Is het idee van die 200+ ritten niet om de renners een beetje moe te maken voor de 2e en 3e week? Al zorgen die korte etappes in de Vuelta wel voor veel meer vuurwerk en ligt het tempo ook een stuk hoger, volgens mij is dat veel slopender.
Is het idee van die 200+ ritten niet om de renners een beetje moe te maken voor de 2e en 3e week? Al zorgen die korte etappes in de Vuelta wel voor veel meer vuurwerk en ligt het tempo ook een stuk hoger, volgens mij is dat veel slopender.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Was vandaag wel aardige finale. Uiteraard geen spektakel van de grote mannen, maar leuke kopgroep en prachtige landschapsbeelden op het bewegend behang vanmiddag.
Less is bore
Prachtige rit vandaag, in het decor van de vakanties van mijn kindertijd...
En al was er geen spektakel van de klassementrenners (hoewel Landa wel even probeerde), het waren toch geen kleine jongens die in de kopgroep voor vuurwerk zorgden!
Benieuwd naar wat morgen de Abruzzen brengen... (hopelijk meer strijd dan op de Etna!)
En al was er geen spektakel van de klassementrenners (hoewel Landa wel even probeerde), het waren toch geen kleine jongens die in de kopgroep voor vuurwerk zorgden!
Benieuwd naar wat morgen de Abruzzen brengen... (hopelijk meer strijd dan op de Etna!)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Morgen de aankomst op de Blockhaus , legendarisch omdat daar Eddy Merckx de op grootse wijze de basis legde voor zijn eerste Girozege
-
- Forum-lid
Legendarisch omdat er bijna niemand binnen de wielersport zovaak uit het verkeerde potje heeft gesnoept ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk