Nieuwe look forum
@Williertoerist Geen forum, maar op Strava werkt het ook hoor. Misschien werkt dat heel anders, geen idee.
En dat het bij veel andere fora ook niet kan, die hebben geen nieuwe site.
Maar daarom ben ik wel blij dat het nu wel kan.
En dat het bij veel andere fora ook niet kan, die hebben geen nieuwe site.
Maar daarom ben ik wel blij dat het nu wel kan.
Zo ? Ik ken geen enkel forum waar je moet betalen om het te gebruiken.... is dus vrij vanzelfsprekend...;Wiliertoerist schreef: ↑28 jun 2017 21:25
Het wordt hier door enkelen als een vanzelfsprekend iets gezien, zonder het besef dat we nog steeds gratis van het forum gebruik kunnen maken.
En laten we hopen dat dit zo kan blijven.
Of ik een fotootje moet plakken of direct kan plaatsen boeit me totaal niet.
Verder heb ik best wel respect voor Fiets voor het faciliteren van het forum , hoewel het blaadje me niet boeit.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je mist gewoon de Tapatalk mogelijkheid.
Ik snap de motivatie, maar jammer en onhandig is het wel.
Ik snap de motivatie, maar jammer en onhandig is het wel.
Less is bore
Dat exorbitant grote logo linksboven is schuldig. Bij scrollen wordt wel het logo kleiner, maar het hele gebied dat het voorheen besloeg, blijft een link naar de Fiets.nl startpagina. Ook als daar schijnbaar een link naar een forumonderwerp wordt weergegeven.
Aangezien de "to-do" lijst van de nieuwe layout nog maar één item bevat, mag ik aannemen dat alle overige onopgeloste punten die in dit draadje aangebracht zijn onder het tapijt geveegd zijn?
Vorsprung durch Pedantik
Het probleem met de al gelezen itens die telkens langer wordt is ook nog niet opgelost.
Daarnaast heb ik de handelswijze hierboven ergens beschreven om uit te loggen op het forum en dan op de Fiets website dat ook te doen en zelfs meermaals herhaalt. Geen resultaat.
Wat mij iedere keer, als ik wil inloggen op het forum, verbaasd is dat ik de melding krijg dat ik ingelogd sta en/of ik dezelfde inloggevens wil gebruiken???
Klik ik op annuleren dat flikkert ie er mij uit...??
Zo kom je ook niet verder.
Ik heb me toch volledig uitgelogd!
Ergens zit er een onbegrijpelijke kronkel.
Inmiddels gezien dat er al 9 (negen) pagina's achter de ongelezen onderwerpen staan.
En dat slechts in 3 dagen...
Daarnaast heb ik de handelswijze hierboven ergens beschreven om uit te loggen op het forum en dan op de Fiets website dat ook te doen en zelfs meermaals herhaalt. Geen resultaat.
Wat mij iedere keer, als ik wil inloggen op het forum, verbaasd is dat ik de melding krijg dat ik ingelogd sta en/of ik dezelfde inloggevens wil gebruiken???
Klik ik op annuleren dat flikkert ie er mij uit...??
Zo kom je ook niet verder.
Ik heb me toch volledig uitgelogd!
Ergens zit er een onbegrijpelijke kronkel.
Inmiddels gezien dat er al 9 (negen) pagina's achter de ongelezen onderwerpen staan.
En dat slechts in 3 dagen...
...
Dan ben je dus wel op het Forum uitgelogd maar niet van Fiets.nl.
Als je uitlogt van de Fiets.nl website kom je dan tot volgend scherm?
Edit. Even nog een keer getest en mijn aanwijzingen werken niet (je ziet nog steeds topics met nieuwe posts) als je na uitloggen en weer inloggen naar 'Actieve Topics' gaat.
Nieuwe Topics lijst is dan wel weer leeg
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dat is nou precies het probleem; ik log me wél uit en op het forum én op fiets.nl.
En toch... als ik weer wil inloggen op forum krijg ik telkens de melding dat ik op fiets.nl nog ingelogd sta en dit account ook voor het forum wil gebruiken.
Schiet mij maar lek hoe dit kan?
En toch... als ik weer wil inloggen op forum krijg ik telkens de melding dat ik op fiets.nl nog ingelogd sta en dit account ook voor het forum wil gebruiken.
Schiet mij maar lek hoe dit kan?
...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kan er iemand eens kijken naar het inloggen? Hij weigert om ingelogd te blijven. Als ik vervolgens op het forum wil hoef ik niks in te voeren, alleen te bevestigen. Irritant.
Less is bore