Vuelta 2017
-
- Forum-lid
Et voila!! Froomy ligt 23 sec achter op Kelderman
Maarja er volgen nog zo’n 26km……
Maarja er volgen nog zo’n 26km……
Kelderman is gedopeerdQuarantanove schreef: ↑05 sep 2017 11:44Een tijdritcoach in laten vliegen?? Zie je ze vliegen?? Mooi gevonden van ze om een bloedtransfusie expert een tijdritcoach te noemenHans-Je-Pence schreef: ↑05 sep 2017 10:11 Er is een tijdrit coach ingevlogen speciaal voor Kelderman.
Maar er zijn nogal wat kilometers te gaan dus laten we kijken. Mocht Kelderman het tot het einde toe kunnen redden dan veel respect dat hij dit mentaal voor elkaar heeft kunnen krijgen na diverse incidenten.
Edit: Kelderman dus te hard van start gegaan zo lijkt om Froome te pakken in de tijdrit maar doet wel goede zaken.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Geweldige race gereden hoor!! pakt 30s op Contador, 3min 30 op Chaves, 30s op Zakarin, 28s op Nibali. Alleen op Froome zelf moet hij 29s toegeven.
Dus al met al de best of the rest en een meer dan mooie tijd. Zicht op podium blijft, wie weet zelf plaats 2?
Dus al met al de best of the rest en een meer dan mooie tijd. Zicht op podium blijft, wie weet zelf plaats 2?
Froome pakt een pak minder tijd dan ik had gedacht. Sterke prestatie van Kelderman. Nog altijd ( tegen beter weten in? ) hopen op die ene slechte dag van Froome.
Nibali is tijdens de latste week altijd op zijn sterkst (blijkt ook uit zijn voor hem uitstekende tijdrit) en zal dus nog moeilijk van zijn 2° stek weg te houden zijn.
Hopelijk beginnen de eerste 3 volgers na Froome niet tegen elkaar en dus voor Froome te rijden ( van Contador heb ik daar niet direct schrik voor) . Ook wout Poels op 8, heel sterk.
Nibali is tijdens de latste week altijd op zijn sterkst (blijkt ook uit zijn voor hem uitstekende tijdrit) en zal dus nog moeilijk van zijn 2° stek weg te houden zijn.
Hopelijk beginnen de eerste 3 volgers na Froome niet tegen elkaar en dus voor Froome te rijden ( van Contador heb ik daar niet direct schrik voor) . Ook wout Poels op 8, heel sterk.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Niet slecht van Kelderman. Nibali ook zeer straf, stukken beter dan in een Giro.
Viel me trouwens op dat hij met een alu/carbon clincher voorwiel reed...
Viel me trouwens op dat hij met een alu/carbon clincher voorwiel reed...
Tja, wat is realistischer? Dat Kelderman 2,5 minuut gaat goedmaken op Froome, of dat hij tov de mensen achter hem zijn podiumplaats wil behouden? Ik zou het eerlijk gezegd niet gek vinden als hij voor dat laatste kiest. Froome aanvallen, jezelf opblazen en dan je podium verliezen is zonde van een dergelijke klassering.
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
tja, soms moet je kiezen. Contador heeft door zijn aanvalslust misschien een zekere podiumplek verspeeld. Maar verleden jaar heeft hij samen met Quintana door hun aanval in een van de laatste ritten toch nog Froome van een zo goed als zekere eindzege gehouden. 't was dan wel quintana die er mee ging lopen, maar je ziet maar.erikkie39 schreef: ↑05 sep 2017 18:19Tja, wat is realistischer? Dat Kelderman 2,5 minuut gaat goedmaken op Froome, of dat hij tov de mensen achter hem zijn podiumplaats wil behouden? Ik zou het eerlijk gezegd niet gek vinden als hij voor dat laatste kiest. Froome aanvallen, jezelf opblazen en dan je podium verliezen is zonde van een dergelijke klassering.
Ook Nibali heeft in de giro verleden jaar een onmogelijke situatie tegen kruiswijk nog rechtgezet door te blijven aanvallen.
En dat zal Nibali nu ook blijven doen, een 2° of 3° plek interesseert die mannen niet.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe verteren zowat Kelderman als Zakarin steile krengen als de Angliru?
Less is bore
-
- Forum-lid
Daar gaan we morgen misschien al een antwoord op krijgen die Los Machucos schijnt een verschrikkelijk monster te zijn.
Gelukkig wordt het een redelijk gelijkwaardige strijd tussen Kelderman en Zakarin, beide met weinig ploegmakkers en beiden nog goed in vorm voor zo’n laatste week. Al denk ik dat Zakarin net wat taaier is en net iets meer koerservaring heeft als ronderenner
Hoe dan ook; het wordt een spannende laatste week want Nibali zal zeker niet in zijn hok blijven om tweede te worden. En Contador gaat ook nog wat recht willen zetten in zijn laatste race.
Mooie sport dus
Gelukkig wordt het een redelijk gelijkwaardige strijd tussen Kelderman en Zakarin, beide met weinig ploegmakkers en beiden nog goed in vorm voor zo’n laatste week. Al denk ik dat Zakarin net wat taaier is en net iets meer koerservaring heeft als ronderenner
Hoe dan ook; het wordt een spannende laatste week want Nibali zal zeker niet in zijn hok blijven om tweede te worden. En Contador gaat ook nog wat recht willen zetten in zijn laatste race.
Mooie sport dus
Deze Vuelta is voor Zakarin zijn 5e grote ronde en voor Kelderman nr 8.
Ik ben vooral benieuwd naar de vorm van Nibali en wat Contador gaat doen.
Miquel Angel Lopez gaat denk ik een slechte dag krijgen
en Froome wint de Vuelta en Poels passsert Aru en Lopez en wordt 6e.
Ik ben vooral benieuwd naar de vorm van Nibali en wat Contador gaat doen.
Miquel Angel Lopez gaat denk ik een slechte dag krijgen
en Froome wint de Vuelta en Poels passsert Aru en Lopez en wordt 6e.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een Poels in de vorm van vorig jaar kan nog wel verder stijgen. En lijkt alsof hij in de vuelta groeit.
Less is bore