Wielerseizoen 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat lijkt mij wel; als hij deze vorm vast kan houden is groen echt wel een serieuze optie.
Less is bore
Parijs is nog heeeeeeeeeeeeeeeel verdaniel1975 schreef: ↑11 mar 2019 20:30 Dat lijkt mij wel; als hij deze vorm vast kan houden is groen echt wel een serieuze optie.
Maar dit was er wel een waarvan ik niet had gedacht dat Groenewegen al zo ver was.
Het was bijna van klassieker niveau deze rit.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik heb vandaag een deel van het vielta parcours Nederland mogen doen. Maar tjonge jonge zeg! Dat wordt met een beetje geluk ook wel een waaieretappe hoor. In je eentje is het lastig waaiers trekken maar ik heb toch echt een paar keer op zo’n 45 graden naar links gehangen. Zou mooi zijn als het tzt ook zo lekker waait, zijn ze niet gewent in de vuelta
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Enzzo
- Forum-lid HC
Weinig wind in augustus klopt maar het gebied daar is zo ontzettend open en vlak en er is nauwelijks bebouwing dus een beetje wind kan al flinke invloed hebben. En juist het stuk tussen West Maas en Waal is lang recht en geheel oost richting west- zuid-west georiënteerd. In Augustus waait de wind het vaakst uit de NNW hoek dus half zijwaarts, half tegen op dat traject.
Zou dus kunnen
Zou dus kunnen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Helaas is in Nederland in augustus de meest voorkomende windrichting WZW gevolgd door ZZW:Enzzo schreef: ↑12 mar 2019 10:06 Weinig wind in augustus klopt maar het gebied daar is zo ontzettend open en vlak en er is nauwelijks bebouwing dus een beetje wind kan al flinke invloed hebben. En juist het stuk tussen West Maas en Waal is lang recht en geheel oost richting west- zuid-west georiënteerd. In Augustus waait de wind het vaakst uit de NNW hoek dus half zijwaarts, half tegen op dat traject.
Zou dus kunnen
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimat ... /windrozen
Dus helaas is de kans op waaiers niet zo groot.
Edit: de pagina blijft niet op het langjarige gemiddelde van augustus staan, dat moet je dus zelf even aanvinken.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid HC
Mooi wat sky doet ik heb het idee dat ze Bernal echt aan het opleiden zijn voor de grote ronden.
Waaier trekken als het kan en hem helemaal tegen het plafond laten rijden en vd kijken hoe het bergop gaat.
Ik vind ondanks de overwinningen van groenewegen hem helemaal niet zo goe dogen. Hij heeft nog niet die punch die hij vorig jaar had, goed het is maart en de etappe,s waren niet mals, maar er straalt nog geen supermatie zoals vorig jaar zomer vanaf.
Waaier trekken als het kan en hem helemaal tegen het plafond laten rijden en vd kijken hoe het bergop gaat.
Ik vind ondanks de overwinningen van groenewegen hem helemaal niet zo goe dogen. Hij heeft nog niet die punch die hij vorig jaar had, goed het is maart en de etappe,s waren niet mals, maar er straalt nog geen supermatie zoals vorig jaar zomer vanaf.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je moet nu ook nog niet superscherp staan zo vroeg lijkt mij?
Less is bore