Giro 2024
Hangt er ook maar vanaf in welk schema de ploeg wil koersen. Pogacar zal alvast liever het met een paar van die explosies doen. Bij Visma zien we dan weer die dagenlange slooptactiek. Het zou zomaar kunnen dat Pogacar versus Vingegaard gewonnen wordt door degene die het meest zijn manier van koersen kan opleggen.
En wie gaat het sloopwerk doen bij visma? Van Aert? Ik denk het niet. Uytdebroeks? Doet niet mee. Kuss?Zal hij niet als reservekopman uitgespeeld worden? Jorgenson? Zou kunnen. De Nederlanders? Zit serieus wat slijtage al op denk ik. Tullet? Te jong.
En vingegaard? Gaat die zijn eigen dan niet slopen gezien zijn geringe voorbereiding.
Vergeet ook niet dat Pogacars voorbereiding verleden jaar ook niet dat was.
Een Vingegaard in topvorm zou mijn voorkeur krijgen, nu is het afwachten en wat wordt de factor met remco en roglic er bij?
En vingegaard? Gaat die zijn eigen dan niet slopen gezien zijn geringe voorbereiding.
Vergeet ook niet dat Pogacars voorbereiding verleden jaar ook niet dat was.
Een Vingegaard in topvorm zou mijn voorkeur krijgen, nu is het afwachten en wat wordt de factor met remco en roglic er bij?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Wat de motivatie van Alaphillipe ook mag zijn hij rijdt een mooie Giro.
Klassement mag dan saai zijn deze etappe is toch erg leuk.
Klassement mag dan saai zijn deze etappe is toch erg leuk.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als puber opgegroeid in de tijd van Merckx. Dan leer je het wel af om het klassement boeiend te vinden
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit dus.
Kun je niemand kwalijk nemen, de tegenstanders hebben gewoon heel veel pech gehad dit voorjaar. Hopelijk een boeiende Tour.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nr 2 t/m 10 kan vandaag nog een leuke strijd worden net als het podium voor de bergtrui.
En wit is in principe nog niet beslist maar ik betwijfel of Arensman de ruimte krijgt van de ploeg.
Ik vond hem gisteren beter dan Thomas. En die rare val sprak ook boekdelen; waarom moet je op zo’n moment gaan omkijken?
En nog het weer, de zon is terug dus mooie beelden van een prachtige streek!!
Genoeg te genieten dus, ik heb er zin in.
En wit is in principe nog niet beslist maar ik betwijfel of Arensman de ruimte krijgt van de ploeg.
Ik vond hem gisteren beter dan Thomas. En die rare val sprak ook boekdelen; waarom moet je op zo’n moment gaan omkijken?
En nog het weer, de zon is terug dus mooie beelden van een prachtige streek!!
Genoeg te genieten dus, ik heb er zin in.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind