Twentekanaal met uitzicht op de Grolsch Veste?tomkolkman schreef:Pica van het rondje van vandaag; waar zal dit toch zijn?
Vandaag gefietst in 2011
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vanwege het mooie weer en de slechte voorspelling gisteren een rondje van 120 km gemaakt. Enschede, Enter, hoekje Rijssen, Nijverdal, Heeten, Harfsen, Exel, Diepenheim, Enschede.
Qua wind had ik het niet bepaald optimaal uitgemikt, op de heenweg vooral tegen wind gehad en op de terugweg was de wind weg. Maar met 't lekkere zonnetje mocht dat de pret niet drukken.
Van Haarle richting Heeten:
Een kanaal richting de IJssel
En het volledige plaatje:
En tot slot het Twente kanaal bij zonsondergang:
Qua wind had ik het niet bepaald optimaal uitgemikt, op de heenweg vooral tegen wind gehad en op de terugweg was de wind weg. Maar met 't lekkere zonnetje mocht dat de pret niet drukken.
Van Haarle richting Heeten:
Een kanaal richting de IJssel
En het volledige plaatje:
En tot slot het Twente kanaal bij zonsondergang:
Mooi daar. En de plaatjes ook.
-
- Forum-lid
farelli schreef:Op de brug boven een kanaal...ik heb werkelijk geen idee. Voetbalstadion, veilinghal?tomkolkman schreef:Pica van het rondje van vandaag; waar zal dit toch zijn?
Klopt inderdaad!.jeroen. schreef:Twentekanaal met uitzicht op de Grolsch Veste?tomkolkman schreef:Pica van het rondje van vandaag; waar zal dit toch zijn?
Mooie platen weer AMC, welk fototoestel gebruik je?
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb een Panasonic Lumix FX37. Mooi klein zodat er nog meer in m'n zakken past en een 25 mm groothoek les. Toen ik deze camera kocht hadden de meeste (ultra) compacte camera's nog een 35 mm groothoek, niet echt ideaal omdat ik op de fiets meestal landschappen wil fotograferen.
-
- Forum-lid
Vanmorgen op de crosser met Andromeda en Mek~prut een rondje Bergse Bos gedaan. Lekkere rondje. Met een paard over daken lopen is makkelijker denk ik!
Vandaag even 70km gepakt. Er stond best een stevige wind maar omdat het niet heel koud was voelde dit niet heel vervelend. Toch nog even wat kilometes gescoord want dit is de laatste maand natuurlijk en de vooruitzichten zijn erg nat.
-
- Forum-lid
Zaterdag een lekker dagje film en foto's in Arenberg en omstreken. Hier het resultaat!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mooie reportage hoor! Vooral die foto's vanaf de brug vind ik erg mooi.
Gastheer G was er ook weer bij zie ik. Fijn om te zien dat ie nog steeds op de fiets zit.
Gastheer G was er ook weer bij zie ik. Fijn om te zien dat ie nog steeds op de fiets zit.
-
- Forum-lid
Gaaf zijn die hè? Viel nog niet mee om daar naar boven te klimmen maar het was de moeite meer dan waard.robbebopper schreef:....Vooral die foto's vanaf de brug vind ik erg mooi....
Ik was zelfs de aanstichter van dit uitje Heb foto's nodig voor m'n nieuwe PRB projectrobbebopper schreef:Gastheer G was er ook weer bij zie ik. Fijn om te zien dat ie nog steeds op de fiets zit.
Mijn fotoverslag op: https://picasaweb.google.com/1018322602 ... sWinterrit#" onclick="window.open(this.href);return false;
Lekkere clip van Bottecchia \o/