Bianchi
SuperGrover1 schreef:heel erg fraai Timo, zou niet misstaan op BikeMotion, ff doorsleutelen want je hebt nog maar 3 weken...
en onderzijde stuurbocht wordt dat nu zwart of celeste?
(en wat voor een wielen zitten er nu in? Rigidas?)
Onderzijde stuurbocht wordt celeste stuurlint. Wat je nu ziet zitten is overtollige verf van het spuiten. De wielen zijn Campagnolo Nucleons (ivm "tutto Campagnolo" maar zilveren spaken vind ik mooier bij deze fiets dus de Neutrons blijven in m'n Merlin)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Supergrover
- Forum-lid HC
Timo 2.0 schreef:SuperGrover1 schreef:heel erg fraai Timo, zou niet misstaan op BikeMotion, ff doorsleutelen want je hebt nog maar 3 weken...
en onderzijde stuurbocht wordt dat nu zwart of celeste?
(en wat voor een wielen zitten er nu in? Rigidas?)
Onderzijde stuurbocht wordt celeste stuurlint. Wat je nu ziet zitten is overtollige verf van het spuiten. De wielen zijn Campagnolo Nucleons (ivm "tutto Campagnolo" maar zilveren spaken vind ik mooier bij deze fiets dus de Neutrons blijven in m'n Merlin)
ahaa, ik vind (juist met jouw project) zwarte spaken mooierder, maar das persoonlijk...
Gaan die Bora's niet door dan?
@Jeroen dank voor de info, ik had munne bril nie op...
Die mening deel ik ook, maar over een stuurlinte hoeft men niet moeilijk te doen. Die vork staat wel echt top, in mijn ogen vele malen beter dan een kromme. Zo zie je maar dat een oud beestje nog steeds mooi kan zijn.
-
- Forum-lid
Holy cow, wat een vette bak!! Zoals SG1 zouden zwarte spaken ook mijn voorkeur hebben denk ik, maar whatever.. Echt een meesterlijk fietsje..
@Timo:
Het wordt een heel chic geheel. Imho smaakvol. En smaak verschilt. Vooral eigengereid blijven, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Het wordt een heel chic geheel. Imho smaakvol. En smaak verschilt. Vooral eigengereid blijven, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Dit is de mijne... Een Bianchi Via Nirone. Tweedehands, maar daarom niet minder mooi. Ik heb enkele aanpassingen gedaan:
- wit Selle Italia zadel, was zwart;
- wit Bianchi stuurlint, was zwart;
- Elite Celeste bidonhouders, wars zwart staal
- Bianchi Bidon
Kan iemand zien aan de foto uit welk jaar deze komt?
[img=http://img704.imageshack.us/img704/668/p10402012.jpg]
- Bianchi Bidon
Keep calm and pedal like you stole it
-
- Forum-lid
Tobi_as schreef:Dit is de mijne... Een Bianchi Via Nirone. Tweedehands, maar daarom niet minder mooi. Ik heb enkele aanpassingen gedaan:
- Bianchi Bidon
Dit is een 2007 model