Op Sloten ? Dan ken jij mijn buurman wel, een Assos mannetje op een Colnago. Tevens part-time UCI jurylid.fietsernl schreef:Tijdens de zaterdagkoers op Sloten in Amsterdam, met mijn zoon schuin achter mij. [/url]
Actiefoto's
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Komt omdat het crankstel aan de goede kant zit op de fotomonsieurpinot schreef:daniel is zo in de war dat ie niet eens ziet dat ze geen campa op haar fiets heeft
Less is bore
Op Sloten ? Dan ken jij mijn buurman wel, een Assos mannetje op een Colnago. Tevens part-time UCI jurylid.[/quote]
ColnagoforFerrari, wie kent die niet.De dame in kwestie voor mij heeft niet veel te kiezen qua onderdelen, Nina Kessler van lensworld-zannata
ColnagoforFerrari, wie kent die niet.De dame in kwestie voor mij heeft niet veel te kiezen qua onderdelen, Nina Kessler van lensworld-zannata
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die rijdt al heel tijdje voor sponsorploegen, die heeft zich al neergelegd bij shimano
(Heel lang bij Boels gezeten toch?)
(Heel lang bij Boels gezeten toch?)
Less is bore
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Die ja, of op z'n M10.fietsernl schreef: ColnagoforFerrari, wie kent die niet.
Mannetje uit het Oosten. Z'n motto "ketting naar rechts en gaan" (wie kan dit in het Twents vertalen)
Nog maar een maandje geleden in de polders in Zeeland, verlang er al weer naar.....
Maar nu eerst lekker knallen op de cyclocrosser over de gravelpaadjes, wist niet dat er zoveel in de buurt waren.
Maar nu eerst lekker knallen op de cyclocrosser over de gravelpaadjes, wist niet dat er zoveel in de buurt waren.
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Dit was een 2e plaats in een aparte categorie, die van de gewone racefiets (geen volle wielen en geen aerobar met extensies toegelaten). Zo goed ben ik nietDouglas schreef:Met een eenvoudig ligstuur kun je al snel een paar km/u voordeel behalen. Had je mogelijk gewonnen!
Was wel eens cool om te doen.