iemand al de Garmin edge 705??
Weet hier mss iemand welke files je allemaal kan verwijderen om je Edge helemaal 'schoon' te krijgen.
Ik heb steeds allerlei rare storingen.
Harde reset al eens geprobeerd waarbij dus lang niet alle gegevens verloren gaan.
Dus dan zou er na een harde reset ook best wel eens iets fouts kunnen blijven staan. Niet?
Ik heb steeds allerlei rare storingen.
Harde reset al eens geprobeerd waarbij dus lang niet alle gegevens verloren gaan.
Dus dan zou er na een harde reset ook best wel eens iets fouts kunnen blijven staan. Niet?
Mijn trainingen-blog: Bikeplanner: Sander
-
- Forum-lid
Ik heb een probleem met mijn Garmin 705, hij maakt namelijk geen history file aan. Wanneer ik na een rit mijn gps reset slaat hij deze op in history op het apparaat zelf. Echter wanneer ik hem later aansluit op de PC staat er geen file in de map history. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ja, dat is dus hetzelfde als ik opeens heb.
Staat er bij jou wel in diezelfde map een map 'lap' ?
In die map komt er dan bij iedere trainingen een map bij met als mapnaam een nr.
In die mappen staan dan je gegevens van die ritten.
Het lijkt wel of ie dus een rit niet goed heeft kunnen afsluiten waardoor ie steeds doorloopt.
ipv een nieuwe training maakt ie dus een nieuwe ronde aan.
Ik heb alles al geprobeerd om dat te verhelpen.
Data wissen, training starten en dan resetten enz.
Net een harde reset gedaan en het probleem lijkt opgelost.
Edge aandoen met de mode-knop ingedrukt houden. Gegevens wissen? Ja.
Staat er bij jou wel in diezelfde map een map 'lap' ?
In die map komt er dan bij iedere trainingen een map bij met als mapnaam een nr.
In die mappen staan dan je gegevens van die ritten.
Het lijkt wel of ie dus een rit niet goed heeft kunnen afsluiten waardoor ie steeds doorloopt.
ipv een nieuwe training maakt ie dus een nieuwe ronde aan.
Ik heb alles al geprobeerd om dat te verhelpen.
Data wissen, training starten en dan resetten enz.
Net een harde reset gedaan en het probleem lijkt opgelost.
Edge aandoen met de mode-knop ingedrukt houden. Gegevens wissen? Ja.
-
- Forum-lid HC
Probleem heb ik gehad in juni/juli en aug, maar met de fireware update van van vlak erna is dat verholpen. Net laden die al mijn gegevens goed in.
Heb je wel de laatste firmware??
Heb je wel de laatste firmware??
Uiteraard
- rielplayer
- Forum-lid
[quote="gnauw"]Mensen ervaring met het bestellen van een garmin edge 705 bij redcoon.
Zie dat die daar het goedkoopste is, maar geen ervaring met de shop. Zit bijvoorbeeld niet te w88 op grijze import of dat soort fratsen[/quote]
ik heb hem daar vorige week gekocht. allemaal prima gegaan. geen flauw idee of het grijze import is. garantie loopt via redcoon. Waar zij inkopen moeten ze zelf weten.
Zie dat die daar het goedkoopste is, maar geen ervaring met de shop. Zit bijvoorbeeld niet te w88 op grijze import of dat soort fratsen[/quote]
ik heb hem daar vorige week gekocht. allemaal prima gegaan. geen flauw idee of het grijze import is. garantie loopt via redcoon. Waar zij inkopen moeten ze zelf weten.
Problemen met Garmin Connect. Inloggen lukt maar vervolgens blijft het inlog scherm terugkomen. Ik kan niet naar de tabbladen, rapporten,enz.
Nog iemand problemen mee???
Nog iemand problemen mee???
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX