Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Vreemd hoor, ik kan mijn eigen Moots niet meer vinden in dit topic??? Ben een tijdje afwezig geweest en daarbij de overgang naar het nieuwe forum gemist. Dus maar een nieuwe account aangemaakt.
Maar met de overgang is dus ook mijn fiets verdwenen. Nou ja, uit het forum dan, niet uit mijn garage natuurlijk.
Ik zal hem desnoods nog wel eens posten hier.
Maar met de overgang is dus ook mijn fiets verdwenen. Nou ja, uit het forum dan, niet uit mijn garage natuurlijk.
heb een van nicholas chinook frame gekocht, en opgebouwd met onderdelen die ik al had liggen, wacht alleen nog tot mijn spaarloon vrijkomt om een ultegra groep te kopen zodat ik hem af kan maken, ben er nu al trots op, vind m prachtig en kan haast niet wachten om m af te maken
Uploaded with ImageShack.us
en er op te gaan fietsen natuurlijk
Uploaded with ImageShack.us
en er op te gaan fietsen natuurlijk
-
- Forum-lid
[quote="composite"]Hier ook mijn Tita-Racer..
Bevalt tot nu toe prima, lekker Smooth zullen we maar zeggen!
Mischien wat laat maar ik wil toch nog zeggen dat het een mooie fiets is geworden.
Ik heb lang getwijfeld maar ga de stap ook eens zetten om een "eigen" frame te laten maken.
Bevalt tot nu toe prima, lekker Smooth zullen we maar zeggen!
Mischien wat laat maar ik wil toch nog zeggen dat het een mooie fiets is geworden.
Ik heb lang getwijfeld maar ga de stap ook eens zetten om een "eigen" frame te laten maken.
Aan mijn fiets zal het niet liggen!
Dank je! Inmiddels wat meer kilometers gemaakt, en het blijft een lekkere, comfortabele bak.
Daarnaast ook vrij stil.
Dat de fiets niet zo licht is als mijn carbon racer maakt me niet zoveel uit in dit geval, hij rijdt super!
Daarnaast ook vrij stil.
Dat de fiets niet zo licht is als mijn carbon racer maakt me niet zoveel uit in dit geval, hij rijdt super!
Gang is alles!!
Hee, een witte Moots...
Kijk eens hiernaar:Marcel 2.0 schreef:Vreemd hoor, ik kan mijn eigen Moots niet meer vinden in dit topic??? Ben een tijdje afwezig geweest en daarbij de overgang naar het nieuwe forum gemist. Dus maar een nieuwe account aangemaakt.
M.b.v. de optie 'Toon je eigen berichten' de aan te passen topics (proberen) te vinden (je moet dus wel zo ongeveer weten wanneer je ergens foto's geplaatst hebt) en vervolgens met de 'Wijzig'-knop de zaak aanpassen.
Voorbeeld:
oude formaat [img=http://img69.imageshack.us/img69/3636/gedc0282.jpg]
nieuwe formaat [img]http:.........................................................................jpg[/img]
Aan het begin en het einde van de 'string' moet je dus een paar kleine aanpassingen doen.
Knippen en plakken van een reactie v/d Grimpeur. Sorry. Ziet er niet uit maar werkt wel.
@ poets: nee, ik vermoed dat deze van een Amerikaan is.
@ de glote loelgangel: eensch, en er zijn nog een paar minpuntjes (zadel en zadelpen konden ook fraaier) maar al met al een mooi stukje "anders dan anders" titanium
@ de glote loelgangel: eensch, en er zijn nog een paar minpuntjes (zadel en zadelpen konden ook fraaier) maar al met al een mooi stukje "anders dan anders" titanium
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof