Vandaag gefietst in 2011
Prachtige sfeerbeelden. Gelukkig lag de weg er goed bij.
Vanmorgen vroeg 2 uurtjes gefietst. Bij Neerkant was het druk met MTBers. Veldtoertocht. Volgerns mij een succesvolle opkomst.
Onderweg niet droog gehouden. De nattigheid was koud in de wind. Toch blijft het lekker.
Vanmorgen vroeg 2 uurtjes gefietst. Bij Neerkant was het druk met MTBers. Veldtoertocht. Volgerns mij een succesvolle opkomst.
Onderweg niet droog gehouden. De nattigheid was koud in de wind. Toch blijft het lekker.
Gastheerg schreef:Ik was zelfs de aanstichter van dit uitje Heb foto's nodig voor m'n nieuwe PRB project
Mijn fotoverslag op: https://picasaweb.google.com/1018322602 ... sWinterrit#" onclick="window.open(this.href);return false;
Lekkere clip van Bottecchia \o/
Welkom terug Gastheerg , al weer 3 berichten op het vernieuwde forum. Ik denk dat veel mensen naast mij weer blij zijn dat je er weer bent.
R
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Yeah! GastheerG is back!!!!
-
- Forum-lid
Gisteren een duurtraining gedaan, tussen de buien door gefietst. Was de eerste keer dat ik 's avonds fietste met een lampje. Viel niet tegen.
Voor de statistieken: 70 kilometer, ca. 2,5 uur.
Overigens was het ook de eerste keer dat ik reed met een spatbordje. Dat had ik veel eerder moeten doen. Wat heerlijk om m'n kont gewoon droog te houden.
Voor de statistieken: 70 kilometer, ca. 2,5 uur.
Overigens was het ook de eerste keer dat ik reed met een spatbordje. Dat had ik veel eerder moeten doen. Wat heerlijk om m'n kont gewoon droog te houden.
- plantagenet
- Forum-lid
Das ook leuk nieuws; GastheerG is terug van weggeweest. Welkom.
Ik ben ook weer terug van weggeweest, dwz vanmiddag een rondje rondom de Beemster gereden, totaal 59 km bij een koud aanvoelende ZW wind. Ik had eigenlijk iets te weinig kleding aan waardoor de bovenzijde rug/nek wat kil aanvoelde. Maar verder vollop zon en daardoor kunnen genieten van de prachtige (natte) weilanden en polders.
Ik ben ook weer terug van weggeweest, dwz vanmiddag een rondje rondom de Beemster gereden, totaal 59 km bij een koud aanvoelende ZW wind. Ik had eigenlijk iets te weinig kleding aan waardoor de bovenzijde rug/nek wat kil aanvoelde. Maar verder vollop zon en daardoor kunnen genieten van de prachtige (natte) weilanden en polders.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Een goed uurtje op de racefiets gezeten. Prachtig zonnetje, wat frisjes en een natte weg. Met veel strooizout, dus goed met water gespoeld nadien.
Lekker warm gekleed met overschoenen en mutsje onder de helm even lekker 80 kilometer megenomen. Was een graad of 5 maar was prima te doen. Al met al en lekker tochtje met af en toe een lekker zonnetje erbij.
Mooie foto's zo met die zon.
Doordeweeks kwam het er niet zo van maar dit weekend gefietst op m'n singlespeedje met zadel van m'n andere fiets als test. Zaterdag 70 km richting Utrechtse Heuvelrug. Ik kreeg nu veel minder last van zadelpijn. Vandaag 60 km richting Loosdrechtse plassen en langs de Vecht. Test geslaagd. Binnenkort op zoek naar een nieuw zadel ^_^
't Was zaterdagochtend soms verradelijk glad, ik zag nog een auto met normale snelheid uit de bocht gaan en tegen een lantaarnpaal botsen!
Doordeweeks kwam het er niet zo van maar dit weekend gefietst op m'n singlespeedje met zadel van m'n andere fiets als test. Zaterdag 70 km richting Utrechtse Heuvelrug. Ik kreeg nu veel minder last van zadelpijn. Vandaag 60 km richting Loosdrechtse plassen en langs de Vecht. Test geslaagd. Binnenkort op zoek naar een nieuw zadel ^_^
't Was zaterdagochtend soms verradelijk glad, ik zag nog een auto met normale snelheid uit de bocht gaan en tegen een lantaarnpaal botsen!
Laatst gewijzigd door norman op 11 dec 2011 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.