Mooie gedachte op 11 november .....
Allen bedankt voor de extra info, ik ga het aanpassen en dan maar hopen dat het snel beter weer is om te gaan rijden
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Welke set heb je dan? Ik heb hetzelfde frame nl.zwemcoach1 schreef:Dit zijn stickers, besteld in Brazilië. http://designstickers.blogspot.com.br/search/label/Old" onclick="window.open(this.href);return false;race-niek schreef:prachtig frame zo! zijn dit stickers of heb je het laten spuiten?
shifters en ketting aanpassen en dan denk ik wel dat je een fietsje hebt waar je de show mee steelt!
veel plezier ermee!
Zeer scherpe prijs en zeer degelijke kwaliteit
-
- Forum-lid
de set, van mathotdesmoose schreef:Welke set heb je dan? Ik heb hetzelfde frame nl.zwemcoach1 schreef:Dit zijn stickers, besteld in Brazilië. http://designstickers.blogspot.com.br/search/label/Old" onclick="window.open(this.href);return false;race-niek schreef:prachtig frame zo! zijn dit stickers of heb je het laten spuiten?
shifters en ketting aanpassen en dan denk ik wel dat je een fietsje hebt waar je de show mee steelt!
veel plezier ermee!
Zeer scherpe prijs en zeer degelijke kwaliteit
- Supergrover
- Forum-lid HC
Deze dus, ook in rood en groen verkrijgbaar : http://designstickers.blogspot.com.br/s ... bel/Mathot" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
timsen schreef:Deze set is oorspronkelijk voor mij gemaakt Grappig om te zien dat hij nu ook op andere frames wordt gebruikt.
de chinesen spuiten zelfs hun frames nu al in dat motief zonder benaming
- Robdebruin
- Forum-lid
Vandaag setje 50mm's besteld bij farsports. Totaal iets van 475 euro overgemaakt. Totaal gewicht iets van 1500 gram cilinder vind ik top. Heb de Kuipers in Nederland ook goed bekeken en denk dat deze er niet veel voor onder doen. Ook geleerd dat als de lagers dan niet goed zouden zijn je er hier per direct andere in kan laten zetten. Ben er wel blij mee zeker aangezien deze hoge carbon set niet zwaarder is dan mijn huidige Ksyrium Elites. Communicatie verliep net zo soepel als met iemand hier in Nederland. Nu afwachten tot ze komen..... Ik zal van me laten horen als ze er zijn. Heb me vnl ingelezen op weight weenies en fiets.nl beetje vertouwen dus....
2011 Cannondale Super Six Ultegra
2013 Apex Terrae Campagnolo
2009 Gazelle City Lite
2013 Apex Terrae Campagnolo
2009 Gazelle City Lite
Denk niet dat ze een FM098 in deze kleurstelling zullen spuiten.zwemcoach1 schreef:timsen schreef:Deze set is oorspronkelijk voor mij gemaakt Grappig om te zien dat hij nu ook op andere frames wordt gebruikt.
de chinesen spuiten zelfs hun frames nu al in dat motief zonder benaming
Dit wilde ik namelijk laten doen. Alleen ze mochten dit niet doen van het merk Mathot.
Omdat dit spuitschema van een klant van hun was.
vandaar..
-
- Forum-lid HC
In China mag je alles gewoon na maken, die hebben geen copy right. Er zal dus vast wel een Chinees te vinden zijn die het wil doen
Als ze in de praktijk ook echt 1500 gram wegen is het zeker geen verkeerde deal. Toch vraag ik me af wat hier dan echt het grote voordeel is. Tel er BTW en wat inklaringskosten (en ga daar bij dit soort wat grotere artikelen echt maar van uit) bij op en je komt al dicht in de buurt van de prijs voor een setje wielen in de aanbieding van een gerenomeerd merk met service en garantie in Nederland.Robdebruin schreef:Vandaag setje 50mm's besteld bij farsports. Totaal iets van 475 euro overgemaakt. Totaal gewicht iets van 1500 gram cilinder vind ik top. Heb de Kuipers in Nederland ook goed bekeken en denk dat deze er niet veel voor onder doen. Ook geleerd dat als de lagers dan niet goed zouden zijn je er hier per direct andere in kan laten zetten. Ben er wel blij mee zeker aangezien deze hoge carbon set niet zwaarder is dan mijn huidige Ksyrium Elites. Communicatie verliep net zo soepel als met iemand hier in Nederland. Nu afwachten tot ze komen..... Ik zal van me laten horen als ze er zijn. Heb me vnl ingelezen op weight weenies en fiets.nl beetje vertouwen dus....
-
- Forum-lid
Modbreak : Geen links naar nepproducten
Do not make my life a hell for 1 mistake
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid