Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Het Grote China Topic (frames + onderdelen)

trifox
Forum-lid

trifox 12 nov 2012 18:27

Allen bedankt voor de extra info, ik ga het aanpassen en dan maar hopen dat het snel beter weer is om te gaan rijden
Mooie gedachte op 11 november ..... :-)

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 nov 2012 21:15

En beter weer dan gister en de komende dagen wordt 't ook niet snel.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

desmoose
Forum-lid

desmoose 15 nov 2012 13:24

zwemcoach1 schreef:
race-niek schreef:prachtig frame zo! zijn dit stickers of heb je het laten spuiten?
shifters en ketting aanpassen en dan denk ik wel dat je een fietsje hebt waar je de show mee steelt!
veel plezier ermee!
Dit zijn stickers, besteld in Brazilië. http://designstickers.blogspot.com.br/search/label/Old" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeer scherpe prijs en zeer degelijke kwaliteit
Welke set heb je dan? Ik heb hetzelfde frame nl.

zwemcoach1
Forum-lid

zwemcoach1 15 nov 2012 15:30

desmoose schreef:
zwemcoach1 schreef:
race-niek schreef:prachtig frame zo! zijn dit stickers of heb je het laten spuiten?
shifters en ketting aanpassen en dan denk ik wel dat je een fietsje hebt waar je de show mee steelt!
veel plezier ermee!
Dit zijn stickers, besteld in Brazilië. http://designstickers.blogspot.com.br/search/label/Old" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeer scherpe prijs en zeer degelijke kwaliteit
Welke set heb je dan? Ik heb hetzelfde frame nl.
de set, van mathot

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 15 nov 2012 18:51

Deze dus, ook in rood en groen verkrijgbaar : http://designstickers.blogspot.com.br/s ... bel/Mathot" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

timsen
Forum-lid

Gebruikersavatar timsen 15 nov 2012 22:21

Deze set is oorspronkelijk voor mij gemaakt :D Grappig om te zien dat hij nu ook op andere frames wordt gebruikt.

zwemcoach1
Forum-lid

zwemcoach1 16 nov 2012 08:57

timsen schreef:Deze set is oorspronkelijk voor mij gemaakt :D Grappig om te zien dat hij nu ook op andere frames wordt gebruikt.

de chinesen spuiten zelfs hun frames nu al in dat motief zonder benaming

Robdebruin
Forum-lid

Gebruikersavatar Robdebruin 17 nov 2012 17:40

Vandaag setje 50mm's besteld bij farsports. Totaal iets van 475 euro overgemaakt. Totaal gewicht iets van 1500 gram cilinder vind ik top. Heb de Kuipers in Nederland ook goed bekeken en denk dat deze er niet veel voor onder doen. Ook geleerd dat als de lagers dan niet goed zouden zijn je er hier per direct andere in kan laten zetten. Ben er wel blij mee zeker aangezien deze hoge carbon set niet zwaarder is dan mijn huidige Ksyrium Elites. Communicatie verliep net zo soepel als met iemand hier in Nederland. Nu afwachten tot ze komen..... Ik zal van me laten horen als ze er zijn. Heb me vnl ingelezen op weight weenies en fiets.nl beetje vertouwen dus....
2011 Cannondale Super Six Ultegra
2013 Apex Terrae Campagnolo
2009 Gazelle City Lite

timsen
Forum-lid

Gebruikersavatar timsen 17 nov 2012 21:11

zwemcoach1 schreef:
timsen schreef:Deze set is oorspronkelijk voor mij gemaakt :D Grappig om te zien dat hij nu ook op andere frames wordt gebruikt.

de chinesen spuiten zelfs hun frames nu al in dat motief zonder benaming
Denk niet dat ze een FM098 in deze kleurstelling zullen spuiten.
Dit wilde ik namelijk laten doen. Alleen ze mochten dit niet doen van het merk Mathot.
Omdat dit spuitschema van een klant van hun was.
vandaar..

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 17 nov 2012 22:48

In China mag je alles gewoon na maken, die hebben geen copy right. Er zal dus vast wel een Chinees te vinden zijn die het wil doen ;)

jsparie
Forum-lid

jsparie 18 nov 2012 10:10

Robdebruin schreef:Vandaag setje 50mm's besteld bij farsports. Totaal iets van 475 euro overgemaakt. Totaal gewicht iets van 1500 gram cilinder vind ik top. Heb de Kuipers in Nederland ook goed bekeken en denk dat deze er niet veel voor onder doen. Ook geleerd dat als de lagers dan niet goed zouden zijn je er hier per direct andere in kan laten zetten. Ben er wel blij mee zeker aangezien deze hoge carbon set niet zwaarder is dan mijn huidige Ksyrium Elites. Communicatie verliep net zo soepel als met iemand hier in Nederland. Nu afwachten tot ze komen..... Ik zal van me laten horen als ze er zijn. Heb me vnl ingelezen op weight weenies en fiets.nl beetje vertouwen dus....
Als ze in de praktijk ook echt 1500 gram wegen is het zeker geen verkeerde deal. Toch vraag ik me af wat hier dan echt het grote voordeel is. Tel er BTW en wat inklaringskosten (en ga daar bij dit soort wat grotere artikelen echt maar van uit) bij op en je komt al dicht in de buurt van de prijs voor een setje wielen in de aanbieding van een gerenomeerd merk met service en garantie in Nederland.

monsternaar
Forum-lid

monsternaar 18 nov 2012 10:34

Modbreak : Geen links naar nepproducten
Do not make my life a hell for 1 mistake
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

Plaats reactie