foto van je fiets
Maar eerste de achterband nog oppompen.
Eric B
Eric B
Race:Specialized Tarmac Pro (07)-SRAM Rival-Mavic Ksyrium SSC SL<br>
HT:Specialized S-Works M5 (03)-Shimano XT/XTR-Mavic X-max<br>
Fully:Specialized Stumpjumper Pro (02)-Shimano XTR-Mavic X-max SL
HT:Specialized S-Works M5 (03)-Shimano XT/XTR-Mavic X-max<br>
Fully:Specialized Stumpjumper Pro (02)-Shimano XTR-Mavic X-max SL
Quote: Origineel geplaatst door Sivle op 09 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 07 November 2006Mijn vorige mtb lijkt er wel een beetje op..
Cannondale Raven met Headshock Ultra, Fox Float RL demper
Voorvork en achterdemper stickerloos gemaakt. XTR afmontage met LX crankstel omdat de originele Cannondale na een tijdje dienst weigerde.. Mavic Crossride's, Schwalbe bandjes en BBB stuur, zadelpen, zadel en bar-ends. En nog een fake carbon Elite Patao bidonhouder.Komt er niet heel veel belasting op de punten die de zadelpen vasthouden. Ziet er apart uit... Maargoed, zal wel over nagedacht zijn
Lang verhaal... om het kort te houden, iets te veel, maar met een thuisgemaakte oplossing is het perfect verholpen.
Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 07 November 2006Mijn vorige mtb lijkt er wel een beetje op..
Cannondale Raven met Headshock Ultra, Fox Float RL demper
Voorvork en achterdemper stickerloos gemaakt. XTR afmontage met LX crankstel omdat de originele Cannondale na een tijdje dienst weigerde.. Mavic Crossride's, Schwalbe bandjes en BBB stuur, zadelpen, zadel en bar-ends. En nog een fake carbon Elite Patao bidonhouder.Komt er niet heel veel belasting op de punten die de zadelpen vasthouden. Ziet er apart uit... Maargoed, zal wel over nagedacht zijn
Lang verhaal... om het kort te houden, iets te veel, maar met een thuisgemaakte oplossing is het perfect verholpen.
Science of Performance!
en nr2 is bijna klaar foto's kunnen beter, maar ja:P doe je niets aan
totaalbeeld
de aandrijflijn 44/53T voor, 23-12T (10v) achter
van voren
de cockpit:) blijft creatief bezig zijn qua monatge: negatieve stem + aerodrink gaat standaard niet samen
en weer de cockpit
ziet er behoorlijk anders uit als je het vergelijkt met een standaard 53/39T combi : een FSA 44T blad, anders zou ik nagenoeg alleen maar op het buitenblad rijden wat ten koste gaat van souplesse in sommige gevallen. nu is het 50/50
icm de 23T achter ruim voldoende backup voor bijv de postbank.
de technische fische:
frame: Giant TCR-ONCE ltd maat M
fork: Giant Composite bladed
bottom bracket: Shimano Dura-Ace SM FC7800
crankset: Shimano Ultegra FC7800
chainrings: Shimano Dura-Ace 7800 53T en FSA 44T standaard
frontderailleur: Shimano Ultegra FD-6500
rearderailleur: Shimano Dura-Ace RD7800 SS
brakes: Shimano Dura-Ace BR7700
cassette: Shimano Ultegra CS6600 21-12T
chain: Shimano Ultegra CH6600 / KMC X10
shifters: Shimano Dura-Ace SL-BS78 TT 10v
brakelevers: Profile Design QS2
stem: Xtreme Pro ADJ 125mm
basebar: Profile Design T2 Wing OS 42cm
aerobar: Profile Design Carbon Stryke Ironman
seatpost: Mike Burrows aero 27.2
seat: Profile Design Tri-Stryke black
trainingwheels: Mavic Kysrium SSC
tyres: Vittoria Rubino 23C
pedals: Time RXE
bikecomputer: Sigma BC1606 DTS Cadance
drinkingsystem in the aerobars: Profile Design Aerodrink + adapterkit customized
bottlecages: Specialized Rib-Cage Pro (carbonlook)
Competition Wheels:
-HED.3c + Vittoria Corsa CX tubular
-American Classic CR420 38mm + Continental GP4000
Klaar? of bijna klaar.
bijna. Stuurbuis moet nog op maat worden gezaagd. De Aerobars ben ik nog aan het testen. Kan zijn dat er net als de MCR T2+ aerobars opkomen. Verder twijfel ik nog of ik een aquarack zal monteren ipv framebidonhouders. Waarom? kan ik door trappen als ik een bidon pak en heb ik extra ruimte om spares en CO2 mee te nemen
totaalbeeld
de aandrijflijn 44/53T voor, 23-12T (10v) achter
van voren
de cockpit:) blijft creatief bezig zijn qua monatge: negatieve stem + aerodrink gaat standaard niet samen
en weer de cockpit
ziet er behoorlijk anders uit als je het vergelijkt met een standaard 53/39T combi : een FSA 44T blad, anders zou ik nagenoeg alleen maar op het buitenblad rijden wat ten koste gaat van souplesse in sommige gevallen. nu is het 50/50
icm de 23T achter ruim voldoende backup voor bijv de postbank.
de technische fische:
frame: Giant TCR-ONCE ltd maat M
fork: Giant Composite bladed
bottom bracket: Shimano Dura-Ace SM FC7800
crankset: Shimano Ultegra FC7800
chainrings: Shimano Dura-Ace 7800 53T en FSA 44T standaard
frontderailleur: Shimano Ultegra FD-6500
rearderailleur: Shimano Dura-Ace RD7800 SS
brakes: Shimano Dura-Ace BR7700
cassette: Shimano Ultegra CS6600 21-12T
chain: Shimano Ultegra CH6600 / KMC X10
shifters: Shimano Dura-Ace SL-BS78 TT 10v
brakelevers: Profile Design QS2
stem: Xtreme Pro ADJ 125mm
basebar: Profile Design T2 Wing OS 42cm
aerobar: Profile Design Carbon Stryke Ironman
seatpost: Mike Burrows aero 27.2
seat: Profile Design Tri-Stryke black
trainingwheels: Mavic Kysrium SSC
tyres: Vittoria Rubino 23C
pedals: Time RXE
bikecomputer: Sigma BC1606 DTS Cadance
drinkingsystem in the aerobars: Profile Design Aerodrink + adapterkit customized
bottlecages: Specialized Rib-Cage Pro (carbonlook)
Competition Wheels:
-HED.3c + Vittoria Corsa CX tubular
-American Classic CR420 38mm + Continental GP4000
Klaar? of bijna klaar.
bijna. Stuurbuis moet nog op maat worden gezaagd. De Aerobars ben ik nog aan het testen. Kan zijn dat er net als de MCR T2+ aerobars opkomen. Verder twijfel ik nog of ik een aquarack zal monteren ipv framebidonhouders. Waarom? kan ik door trappen als ik een bidon pak en heb ik extra ruimte om spares en CO2 mee te nemen
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
hier de mijne dan maar...
-
- Forum-lid
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 14 jan 2006 19:16
Quote: Origineel geplaatst door menno op 17 November 2006
hier de mijne dan maar...
Pareltje...
hier de mijne dan maar...
Pareltje...
Quoten: Origineel geplaatst door Scighera op 17 November 2006
Is die achterrem wel goed gemonteerd?
Moeten de schroefjes om je remblokken vast te houden niet aan de andere kant te zitten?
Is die achterrem wel goed gemonteerd?
Moeten de schroefjes om je remblokken vast te houden niet aan de andere kant te zitten?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Quote: Origineel geplaatst door wezep op 17 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Scighera op 17 November 2006
Is die achterrem wel goed gemonteerd?Moeten de schroefjes om je remblokken vast te houden niet aan de andere kant te zitten?
oeps nu je het zegt:D zal dat even wijzigen ja
Quoten: Origineel geplaatst door Scighera op 17 November 2006
Is die achterrem wel goed gemonteerd?Moeten de schroefjes om je remblokken vast te houden niet aan de andere kant te zitten?
oeps nu je het zegt:D zal dat even wijzigen ja
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
-
- Forum-lid
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 14 mei 2006 20:43
Mijn nieuwe mountainbike, Univega SL-9. Frame is van scandium, Xt en Xtr afgemonteerd. Lekker klein. Zal dat ff lekker crossen worden.
- robbebopper
- Forum-lid HC
- Berichten: 5713
- Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32
hier is de mijne. Licht, eenvoudig, functioneel.
In bijlage mijn fietske Sportivo GX2 Full Carbon Record Carbon Manivellen. Time RXS Carbon pedalen. Record shifters en rear derailleur Record. Campa Eurus 2005 Wielen. Cassette Record 11-23. Banden Vredestein Fortezza Tri Comp Wit. Fizik Arione Wit/zilver zadel. Stuur en Stuurpen Ritchey WCS. Zadelpen Easton EC70 Carbon.