en nr2 is bijna klaar
foto's kunnen beter, maar ja:P doe je niets aan
totaalbeeld
de aandrijflijn
44/53T voor, 23-12T (10v) achter
van voren
de cockpit:) blijft creatief bezig zijn qua monatge: negatieve stem + aerodrink gaat standaard niet samen
en weer de cockpit
ziet er behoorlijk anders uit als je het vergelijkt met een standaard 53/39T combi
: een FSA 44T blad, anders zou ik nagenoeg alleen maar op het buitenblad rijden wat ten koste gaat van souplesse in sommige gevallen. nu is het 50/50
icm de 23T achter ruim voldoende backup voor bijv de postbank.
de technische fische:
frame: Giant TCR-ONCE ltd maat M
fork: Giant Composite bladed
bottom bracket: Shimano Dura-Ace SM FC7800
crankset: Shimano Ultegra FC7800
chainrings: Shimano Dura-Ace 7800 53T en FSA 44T standaard
frontderailleur: Shimano Ultegra FD-6500
rearderailleur: Shimano Dura-Ace RD7800 SS
brakes: Shimano Dura-Ace BR7700
cassette: Shimano Ultegra CS6600 21-12T
chain: Shimano Ultegra CH6600 / KMC X10
shifters: Shimano Dura-Ace SL-BS78 TT 10v
brakelevers: Profile Design QS2
stem: Xtreme Pro ADJ 125mm
basebar: Profile Design T2 Wing OS 42cm
aerobar: Profile Design Carbon Stryke Ironman
seatpost: Mike Burrows aero 27.2
seat: Profile Design Tri-Stryke black
trainingwheels: Mavic Kysrium SSC
tyres: Vittoria Rubino 23C
pedals: Time RXE
bikecomputer: Sigma BC1606 DTS Cadance
drinkingsystem in the aerobars: Profile Design Aerodrink + adapterkit customized
bottlecages: Specialized Rib-Cage Pro (carbonlook)
Competition Wheels:
-HED.3c + Vittoria Corsa CX tubular
-American Classic CR420 38mm + Continental GP4000
Klaar? of bijna klaar.
bijna. Stuurbuis moet nog op maat worden gezaagd. De Aerobars ben ik nog aan het testen. Kan zijn dat er net als de MCR T2+ aerobars opkomen. Verder twijfel ik nog of ik een aquarack zal monteren ipv framebidonhouders. Waarom? kan ik door trappen als ik een bidon pak en heb ik extra ruimte om spares en CO2 mee te nemen