iemand al de Garmin edge 705??
[quote="pinarello"]Kun je op de Edge 605 ook het totaal aantal hoogtemeters wat is afgelegd tot dat moment aflezen in een rit?
Ik heb 8 velden ingesteld maar zie wel de huidige hoogte maar niet het cum aantal hm tot dan toe.
[/quote]
klopt, dat zit niet op de 605
Ik heb 8 velden ingesteld maar zie wel de huidige hoogte maar niet het cum aantal hm tot dan toe.
[/quote]
klopt, dat zit niet op de 605
[quote="riherm1"][quote="pinarello"]Kun je op de Edge 605 ook het totaal aantal hoogtemeters wat is afgelegd tot dat moment aflezen in een rit?
[/quote]
klopt, dat zit niet op de 605[/quote]
Ok bedankt dan is het duidelijk.
[/quote]
klopt, dat zit niet op de 605[/quote]
Ok bedankt dan is het duidelijk.
Heren
ik blijf problemen houden met Garmin Connect. Ik heb de plugin gedownload. Hierna werkt alles. Maar als ik dan de site afsluit moet ik alles weer op nieuwe installaleren.
Waar gisteren mijn GC nog werkte op iedere pagina heb ik nu dat zelfs dat niet meer werkt.
Maar goed. Ik heb een mail gestuurd naar Garmin. De noodoplossing werkt maar is niet handig.
Iemand een oplossing. Ik heb de meeste recenter versies van alle downloads op de pc staan.
Bedankt voor de medewerking.
ik blijf problemen houden met Garmin Connect. Ik heb de plugin gedownload. Hierna werkt alles. Maar als ik dan de site afsluit moet ik alles weer op nieuwe installaleren.
Waar gisteren mijn GC nog werkte op iedere pagina heb ik nu dat zelfs dat niet meer werkt.
Maar goed. Ik heb een mail gestuurd naar Garmin. De noodoplossing werkt maar is niet handig.
Iemand een oplossing. Ik heb de meeste recenter versies van alle downloads op de pc staan.
Bedankt voor de medewerking.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Hallo allemaal,
Ik gebruik sinds twee weken de edge 705 en nu heb ik een vraagje rondom het uitlezen in sporttracks.
In mijn edge heb ik alle automatische lap settings uit gezet. Alleen de autopauze staat aan wanneer mijn snelheid onder de 5 Kmh per uur komt.
Ik verwacht dus in Sporttracks geen lap te zien, echter zie ik bij al mijn ritten net voor het einde van de rit een kleine lap die hij automatische heeft opgeslagen. ( zie attachment )
Nu vraag ik me af hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?
Alvast bedankt
Groeten,
Raymond
Ik gebruik sinds twee weken de edge 705 en nu heb ik een vraagje rondom het uitlezen in sporttracks.
In mijn edge heb ik alle automatische lap settings uit gezet. Alleen de autopauze staat aan wanneer mijn snelheid onder de 5 Kmh per uur komt.
Ik verwacht dus in Sporttracks geen lap te zien, echter zie ik bij al mijn ritten net voor het einde van de rit een kleine lap die hij automatische heeft opgeslagen. ( zie attachment )
Nu vraag ik me af hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?
Alvast bedankt
Groeten,
Raymond
Rechtsbovenaan de kaart staat een geel ruitje, als je die aanklikt staat er een vinkje bij "opgenomen ronden" verander dit naar "geen".
De ronde ontstaat denk ik doordat je de edge stopt maar toch nog door fietst. Als je dit niet wilt moet je resetten (linker toets 3 seconden indrukken) of pas stoppen als je echt thuis bent.
Verder kan je het vinkje voor de betreffende ronde weghalen (Daar waar je zelf de pijl hebt gezet op de foto)
Bedoel je dit?
De ronde ontstaat denk ik doordat je de edge stopt maar toch nog door fietst. Als je dit niet wilt moet je resetten (linker toets 3 seconden indrukken) of pas stoppen als je echt thuis bent.
Verder kan je het vinkje voor de betreffende ronde weghalen (Daar waar je zelf de pijl hebt gezet op de foto)
Bedoel je dit?
eigenlijk meer een vraag over TC, maar omdat ik dat gebruik voor m'n 705 hoop ik dat ik de vraag hier kan stellen: hoe kan ik de schaal van de uitleesgrafiek aanpassen? als ik m'n rit van de 705 naar TC laad, krijg ik onderin die lijngrafiek te zijn, met bijv. bij snelheid een schaal van +100 tot -100. Ja, zo hard rij ik dus niet, althans, niet doordeweeks. Nu zie ik dat ik kan in- en uitzoomen, maar dan verandert de hele grafiek, dus ook de schaal van de hoogtelijn of de hartslaglijn (etc.) - en dat wil ik niet. Is daar iets op te bedenken?
Ik hou van Triple.
-
- Forum-lid
Algemene vraag : ik wil een Garmin Edge 705 aanschaffen en dacht even te kijken of hier al wat over gepost is. Ja dus, meer dan 160 blz.
Ik vermoed dat hier veel goede en aanvullende informatie in staat, maar om nou te voorkomen dat ik 160 blz met posts door moet de volgende vraag.
Vraag
Is er een "verzamel document" of "verzamel link' waar veel zaken instaan voor beginnende Garmin Edge 705 gebruikers?
Ik vermoed dat hier veel goede en aanvullende informatie in staat, maar om nou te voorkomen dat ik 160 blz met posts door moet de volgende vraag.
Vraag
Is er een "verzamel document" of "verzamel link' waar veel zaken instaan voor beginnende Garmin Edge 705 gebruikers?
[quote="Berggeit"][quote="DaLegend"]
De snelheid- en cadanssensor zit in 1 apparaat. Scheelt wellicht weer wat extra grammetjes.
[/quote]
Ook ik heb geen zin om de volgende 158 blz na te lezen of de vraag al is gesteld;)
Waar monteer je de snelheid- en cadanssensor?
De snelheid- en cadanssensor zit in 1 apparaat. Scheelt wellicht weer wat extra grammetjes.
[/quote]
Ook ik heb geen zin om de volgende 158 blz na te lezen of de vraag al is gesteld;)
Waar monteer je de snelheid- en cadanssensor?
-
- Forum-lid HC
Ik heb hem boven op de achterbrug. De meeste monteren hem onder, maar ik denk dat ie daar eerder kapot gaat. Zeker op de MTB komt ie xdan te vaak onder water.