Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Wilier

poeske
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 aug 2013 10:24
Locatie: Utrecht

poeske 15 nov 2014 15:22

@miangelo68 Die Zipp60 set past erg mooi bij deze mooie fiets. De 1 vindt de kleur saai, maar ik zou bij de Zero 7 ook voor deze kleur gaan. Als ik geld genoeg had, zou ik - naast mijn Cento1air - deze zero7 er wel bij willen hebben.
Veel fietsplezier!

Gebruikersavatar
miangelo68
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 feb 2008 00:10

Gebruikersavatar miangelo68 15 nov 2014 23:17

Tja....... smaken verschillen merk ik. De Zipp60 wielen voldoen voor mij prima, heb alleen wel eens in een volle sprint dat het voorwiel wat lijkt te zwabberen inderdaad. Zwarte transfers heb ik zelf op de wielen geplakt Q rings vind ik gewoon top rijden en het crankstel vind ik persoonlijk juist super gaaf en mag gezien worden. Zwart spuitbusje er overheen lijkt me zonde ;-)
Zadel is nog vrij simpel Selle Italia SLR.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 16 nov 2014 12:08

miangelo68 schreef:Tja....... smaken verschillen merk ik. De Zipp60 wielen voldoen voor mij prima, heb alleen wel eens in een volle sprint dat het voorwiel wat lijkt te zwabberen inderdaad. Zwarte transfers heb ik zelf op de wielen geplakt Q rings vind ik gewoon top rijden en het crankstel vind ik persoonlijk juist super gaaf en mag gezien worden. Zwart spuitbusje er overheen lijkt me zonde ;-)
Zadel is nog vrij simpel Selle Italia SLR.
Maar nogmaals, het is een schitterende fiets :P
En die decals in het zwart heb je mooi gedaan.
( Alleen een pokkewerk :x om de originele decals eraf te krijgen, ik had ze ook verwijderd)

poeske
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 aug 2013 10:24
Locatie: Utrecht

poeske 16 nov 2014 12:52

Goed dat smaken verschillen, anders reed iedereen op zo'n mooie Wilier ;)
Sprints op volle snelheid waag ik me niet meer aan op mijn leeftijd (49). Voor mij zouden de Zipp 60 ook voldoen. Voldoende kwaliteit en mooi om te zien. Ben tot op heden tevreden met mijn Mavic's.

Mooi effect ook van het rood in de Sram remgreep.
Heb jaren naar tevredenheid op zo'n Selle Italia slr gereden. Maar het San Marco Concorzadel wat op mijn gekochte fiets zit, voldoet meer dan prima. Mogelijk dat ik het nog eens vervang door het iets comfortabeler Regale zadel (zat op de fiets waar ik een proefrit meemaakte). Fijnste zadel waar ik ooit opzat.

giantjan
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 09 mar 2014 10:39

giantjan 18 nov 2014 22:51

Na veel werken in de zomervakantie, heb ik vandaag ook een nieuwe fiets gekocht, niet zo luxe als wat hier boven staat (prachtige fiets). Maar een Wilier mortirolo uit 2014. Ik moet hem nog ophalen maar ik denk ik post het hier alvast. Foto volgt ;) hij zal waarschijnlijk hier al wel bekend zijn, er zijn verder geen aanpassingen aan de fiets alleen een compact stuur zonder meer prijs en een ander verzet (junior)

groetjes

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 19 nov 2014 00:22

Gefeliciteerd !
Waar uiteindelijk gekocht ? (nav. je zoektocht naar een goede fietsenwinkel nabij Emmeloord)

giantjan
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 09 mar 2014 10:39

giantjan 19 nov 2014 07:37

Hij is gekocht bij Dickhoff, die had deze nog staan hij dacht eerst dat ik een andere maat nodig had, maar toch even gepast en paste perfect.

basko
Forum-lid
Berichten: 438
Lid geworden op: 05 mar 2009 08:28

basko 19 nov 2014 15:40

Super, geniet ervan!!

Gebruikersavatar
Wilierista
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 jul 2014 14:42

Gebruikersavatar Wilierista 20 nov 2014 21:36

giantjan schreef:Na veel werken in de zomervakantie, heb ik vandaag ook een nieuwe fiets gekocht, niet zo luxe als wat hier boven staat (prachtige fiets). Maar een Wilier mortirolo uit 2014. Ik moet hem nog ophalen maar ik denk ik post het hier alvast. Foto volgt ;) hij zal waarschijnlijk hier al wel bekend zijn, er zijn verder geen aanpassingen aan de fiets alleen een compact stuur zonder meer prijs en een ander verzet (junior)

groetjes
Gefeliciteerd en geniet er van! 8-) Maar een Mortirolo uit 2014? Die is toch al wat langer uit de roulatie?
miangelo68 schreef:Hier mijn nieuwste aanwinst.

Zero7
Sram RED
Rotor Q-rings
Zipp 60
FSA Plasma Custom Wilier
Lizard Skins stuurlint (aanrader!!)
Goeie fiets. Veel plezier ermee! :)

Gebruikersavatar
miangelo68
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 feb 2008 00:10

Gebruikersavatar miangelo68 20 nov 2014 22:59

giantjan schreef:Na veel werken in de zomervakantie, heb ik vandaag ook een nieuwe fiets gekocht, niet zo luxe als wat hier boven staat (prachtige fiets). Maar een Wilier mortirolo uit 2014. Ik moet hem nog ophalen maar ik denk ik post het hier alvast. Foto volgt ;) hij zal waarschijnlijk hier al wel bekend zijn, er zijn verder geen aanpassingen aan de fiets alleen een compact stuur zonder meer prijs en een ander verzet (junior)

groetjes
Inderdaad Mortirolo uit 2014??
Die is er al een jaar of 4 niet meer. Hopelijk heb je de naam van het model verkeerd....

Gebruikersavatar
miangelo68
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 feb 2008 00:10

Gebruikersavatar miangelo68 20 nov 2014 23:00

Jaap Telder schreef:
miangelo68 schreef:Tja....... smaken verschillen merk ik. De Zipp60 wielen voldoen voor mij prima, heb alleen wel eens in een volle sprint dat het voorwiel wat lijkt te zwabberen inderdaad. Zwarte transfers heb ik zelf op de wielen geplakt Q rings vind ik gewoon top rijden en het crankstel vind ik persoonlijk juist super gaaf en mag gezien worden. Zwart spuitbusje er overheen lijkt me zonde ;-)
Zadel is nog vrij simpel Selle Italia SLR.
Maar nogmaals, het is een schitterende fiets :P
En die decals in het zwart heb je mooi gedaan.
( Alleen een pokkewerk :x om de originele decals eraf te krijgen, ik had ze ook verwijderd)
Thnx!
En MAN wat een K**werk inderdaad die decals eraf halen!! Nooit meer!!

Gebruikersavatar
miangelo68
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 feb 2008 00:10

Gebruikersavatar miangelo68 20 nov 2014 23:03

basko schreef:Super, geniet ervan!!
Basko! Kom je 29nov ook nog bij de Wilier test bus kijken in Zeist??

Plaats reactie