Pagina 203 van 320
Geplaatst: 25 jan 2010 10:18
door danny1407
Scighera schreef:Kan je even een foto posten? Kan ik eens kijken, zie nl via google dat er nogal verschillen P2K's zijn
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Je bent niet nieuw op het forum, maar er wel een tijdje tussenuit geweest?
Mocht je het leuk vinden......
hier kan je het 1 en ander lezen over het frame/de fiets.
[img=
http://www.bewebd.nl/danv/ttblad01.JPG]
Geplaatst: 25 jan 2010 11:39
door scighera
Hou het niet echt bij
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar als ik die foto zo bekijk wordt het milimeter werk...
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Geplaatst: 25 jan 2010 14:54
door jasperr
arjan916 schreef:.Jeroen. schreef:Dat moeten ze dan weer gaan produceren, kost weer extra centen etc. Waarom zouden ze dat doen? De profs krijgen 'gewoon' even een reserve fiets. En als je een wiel moet gaan wisselen in een rit heb je in feite al bijna verloren?
Qua kosten is dat toch ook niet zoveel als je ziet hoeveel je voor een los frame mag betalen.
jasperr schreef:Het is gewoon om het achterwiel perfect in de uitsnijding van de zitbuis te krijgen. Hoe dichter de band bij de zitbuis, des te aerodynamischer het is.
Jasper, jij hebt ook een P2C, hoe neem jij snel je wiel uit?
Ik trek het wiel nu eerst naar achter uit de pad, dan zo dicht mogelijk er onder langs om de snelspannerbout langs de achterderailleur te krijgen.
Vooral dat laatste is de grootste lastpost.
Vanmiddag er weer eens mee geoefend / gestoeid, niet om er buiten mee te gaan rijden in de sneeuw hoor (wel 2 uurtjes op de Tacx, o.a. om in houding te zitten).
Ik trek het wiel idd ook eerst naar achteren. Daarna is het de truc om de achterderailleur naar binnen te duwen, daarna kan je het wiel er richting de grond uithalen.
Er staat nog een filmpje op de website van Cervélo. Zal even kijken of ik hem kan vinden.
Edit: Onderaan de pagina van deze link staat een filmpje en beschrijving van hoe het moet.
http://www.cervelo.com/content.aspx?t=Company&i=Manuals
Succes!
Geplaatst: 25 jan 2010 15:49
door robbebopper
Ik haal gewoon de snelspanner eruit. Kost wel even wat extra moeite, maar dan krijg je ook geen gedoe.
Geplaatst: 25 jan 2010 21:29
door arjan916
jasperr schreef:
Ik trek het wiel idd ook eerst naar achteren. Daarna is het de truc om de achterderailleur naar binnen te duwen, daarna kan je het wiel er richting de grond uithalen.
Er staat nog een filmpje op de website van Cervélo. Zal even kijken of ik hem kan vinden.
Edit: Onderaan de pagina van deze link staat een filmpje en beschrijving van hoe het moet.
http://www.cervelo.com/content.aspx?t=Company&i=Manuals
Succes!
Bedankt !
Duidelijk, ik ga eens oefenen.
Geplaatst: 30 jan 2010 17:43
door marcobos
Geplaatst: 30 jan 2010 17:48
door amclassic-fan
Dat heb je mooi bij elkaar gezocht, mooi stealth.
Geplaatst: 30 jan 2010 21:21
door mister_arby
Wow! Nergens op bespaard zie ik wel
Wat voor voorrem is dat? Mooi gemaakt die bidonvervanger. Het rotor kettingblad staat zeer goed bij de crank!
Geplaatst: 30 jan 2010 21:28
door jaapieo
WOUW, dat is wat in mij op komt!
Wat een vette fiets, alles klopt.
Zuinig op zijn...
Geplaatst: 30 jan 2010 21:35
door litespeed
F a n t a s t i s c h !
Geplaatst: 30 jan 2010 21:44
door martijnblaas
nog meer foto's?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Geplaatst: 30 jan 2010 22:01
door marcobos
mister_arby schreef:Wow! Nergens op bespaard zie ik wel
Wat voor voorrem is dat? Mooi gemaakt die bidonvervanger. Het rotor kettingblad staat zeer goed bij de crank!
De voorrem is van Simkinsdesign. Dit is een klein bedrijfje uit California en de eigenaar (en waarschijnlijk ook enige medewerker) is Matt Simkins, hij heeft na veel testen deze aero remmen ontworpen. Het aero-voordeel zal waarschijnlijk beperkt zijn, maar ik vind het wel mooi bij de fiets passen.