Gelukkig was het allemaal lekker...Focus schreef:Lekker warm gekleed met overschoenen en mutsje onder de helm even lekker 80 kilometer megenomen. Was een graad of 5 maar was prima te doen. Al met al en lekker tochtje met af en toe een lekker zonnetje erbij.
Vandaag gefietst in 2011
Royaal twee uurtjes weggeweest met de mtb. Veld, langs kanalen, bos en De Peel.
Heerlijk ritje. In de laatste kilometers nog last gehad met 2 loslopende Duitse herders. De boer had z'n hek open laten staan en dan gaat zo'n beest ook op de openbare weg het territorium verdedigen.
Gelukkig liep 't goed af.
Voeten waren ijsklompen op 't laatst.
Heerlijk ritje. In de laatste kilometers nog last gehad met 2 loslopende Duitse herders. De boer had z'n hek open laten staan en dan gaat zo'n beest ook op de openbare weg het territorium verdedigen.
Gelukkig liep 't goed af.
Voeten waren ijsklompen op 't laatst.
-
- Forum-lid
Vanmiddag ben ik ook maar weer eens een blokje om geweest. Vanuit Hilversum naar Breukelen, Weesp, Amsterdam. Muiden en langs Bussum weer terug. Goed voor 74 kilometer. Onderweg geconstateerd dat de wegen op veel plaatsen erg vuil zijn. Heb nog twee keer met fiets en al over een hek moeten klimmen en een stukje cyclocross gedaan met de koersfiets. Dat hielp ook niet mee om een beetje schoon te blijven. Verder nog meegedaan aan het onderdeel sms'ende pubers en loslopende honden ontwijken.
Volgende keer ga ik maar weer gewoon in Noord Frankrijk fietsen. Dat is een stuk overzichtelijker. Tijdens het fietsen kwam ik er bovendien achter dat ik mijn conditie in de afgelopen periode vermoedelijk ergens op café heb laten liggen. Nu weet ik alleen niet meer bij welke dat is geweest. Zal ik ze dus wéér allemaal af moeten gaan.
Geen multimedia vandaag. Alleen een overzicht van de route:
Volgende keer ga ik maar weer gewoon in Noord Frankrijk fietsen. Dat is een stuk overzichtelijker. Tijdens het fietsen kwam ik er bovendien achter dat ik mijn conditie in de afgelopen periode vermoedelijk ergens op café heb laten liggen. Nu weet ik alleen niet meer bij welke dat is geweest. Zal ik ze dus wéér allemaal af moeten gaan.
Geen multimedia vandaag. Alleen een overzicht van de route:
Vanavond 53km in het donker. Het was immers droog en de wind acceptabel. Het is de vraag hoe dat de komende dagen zal zijn. Het mooie van in het donker fietsen in deze tijd van het jaar is alle kerstversiering, geeft toch wat extra sfeer
-
- Forum-lid
Ben terug gereden. Het was niet te doen in de polder.
Twee keer de berm in geblazen. Dus hield het voor gezien.
Twee keer de berm in geblazen. Dus hield het voor gezien.
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Die fiets had ik natuurlijk traditiegetrouw zo in de berging gezet. Vanmorgen eerst even kaarten voor Pearl Jam gescoord en daarna op pad voor een rondje. Maar toen ik m'n fiets wilde pakken was 'ie zo smerig dat ik 'm vóór het ritje even snel een klein beetje heb schoongemaakt. Mensen die mij kennen weten dan wel ongeveer hoe erg het geweest moet zijn.bottecchia schreef:..........Onderweg geconstateerd dat de wegen op veel plaatsen erg vuil zijn. Heb nog twee keer met fiets en al over een hek moeten klimmen en een stukje cyclocross gedaan met de koersfiets. Dat hielp ook niet mee om een beetje schoon te blijven......
Daarna ben ik 'm wel gelijk weer vies gaan maken. Beetje een gek rondje want ik moest nog even in het centrum van Utrecht zijn en ik had ook nog een tussenstop in Zeist gepland. Met een lus langs o.a. Breukelen, Bilthoven, Amersfoort en Lage Vuursche kwam ik op precies 100km uit. Nauwelijks een fietser gespot terwijl het, zeker voor deze tijd van het jaar, prima te doen was.
Hier, in ZO Brabant, prachtig weer.
Ik had zo'n zin om op de fiets te kruipen. Maar ja, dan ben je ziek. En twijfelt. En bent verstandig.
Ik had zo'n zin om op de fiets te kruipen. Maar ja, dan ben je ziek. En twijfelt. En bent verstandig.