Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 11 dec 2011 17:45

Focus schreef:Lekker warm gekleed met overschoenen en mutsje onder de helm even lekker 80 kilometer megenomen. Was een graad of 5 maar was prima te doen. Al met al en lekker tochtje met af en toe een lekker zonnetje erbij.
Gelukkig was het allemaal lekker...

:mrgreen:

farelli
Forum-lid

farelli 11 dec 2011 18:15

Royaal twee uurtjes weggeweest met de mtb. Veld, langs kanalen, bos en De Peel.

Afbeelding

Heerlijk ritje. In de laatste kilometers nog last gehad met 2 loslopende Duitse herders. De boer had z'n hek open laten staan en dan gaat zo'n beest ook op de openbare weg het territorium verdedigen. :roll:
Gelukkig liep 't goed af.
Voeten waren ijsklompen op 't laatst.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

tobi_as
Forum-lid

Gebruikersavatar tobi_as 11 dec 2011 18:42

Voor het eerst een rondje op de mountainbike. Ongeveer 23km door het Mastbos. Normaal rijd ik op de racer, maar wil voor de winter een alternatief voor de tacx...
Keep calm and pedal like you stole it

basko
Forum-lid

basko 11 dec 2011 23:05

vandaag 80 km gefietst, waarvan >75% tegenwind. Hell, slecht voor het gemiddelde maar goed voor de moraal, heerlijk om weer eens een goeie tocht buiten te maken na alle sportschool kilometers!

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 12 dec 2011 17:26

Vanmiddag ben ik ook maar weer eens een blokje om geweest. Vanuit Hilversum naar Breukelen, Weesp, Amsterdam. Muiden en langs Bussum weer terug. Goed voor 74 kilometer. Onderweg geconstateerd dat de wegen op veel plaatsen erg vuil zijn. Heb nog twee keer met fiets en al over een hek moeten klimmen en een stukje cyclocross gedaan met de koersfiets. Dat hielp ook niet mee om een beetje schoon te blijven. Verder nog meegedaan aan het onderdeel sms'ende pubers en loslopende honden ontwijken.

Volgende keer ga ik maar weer gewoon in Noord Frankrijk fietsen. Dat is een stuk overzichtelijker. Tijdens het fietsen kwam ik er bovendien achter dat ik mijn conditie in de afgelopen periode vermoedelijk ergens op café heb laten liggen. Nu weet ik alleen niet meer bij welke dat is geweest. Zal ik ze dus wéér allemaal af moeten gaan. ;)

Geen multimedia vandaag. Alleen een overzicht van de route:

Afbeelding

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 12 dec 2011 22:32

Vanavond 53km in het donker. Het was immers droog en de wind acceptabel. Het is de vraag hoe dat de komende dagen zal zijn. Het mooie van in het donker fietsen in deze tijd van het jaar is alle kerstversiering, geeft toch wat extra sfeer :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 13 dec 2011 08:13

Ben terug gereden. Het was niet te doen in de polder.
Twee keer de berm in geblazen. Dus hield het voor gezien.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

neos
Forum-lid

neos 13 dec 2011 09:40

Ik denk dat het een uurtje hardlopen wordt.
We zien morgenvroeg wel of het weer is om op de atb te te rijden.
Soms wordt je gek van die eeuwige trainingsprikkel en de zucht naar endorfine. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
cornelli racing cycles Uden

gever
Forum-lid

gever 16 dec 2011 16:49

Ben al enkele dagen aan de "methadon", dat wil zeggen een half uurtje op de waterrower.
//Zomer: Canyon
//Winter : Time

tinn
Forum-lid

tinn 16 dec 2011 19:14

Vanmiddag heel rustig 2 uurtjes tussen de buien door. Geen druppel. Koud, dat dan weer wel. Garmin
Leef! Fiets!

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 17 dec 2011 17:22

bottecchia schreef:..........Onderweg geconstateerd dat de wegen op veel plaatsen erg vuil zijn. Heb nog twee keer met fiets en al over een hek moeten klimmen en een stukje cyclocross gedaan met de koersfiets. Dat hielp ook niet mee om een beetje schoon te blijven......
Die fiets had ik natuurlijk traditiegetrouw zo in de berging gezet. Vanmorgen eerst even kaarten voor Pearl Jam gescoord en daarna op pad voor een rondje. Maar toen ik m'n fiets wilde pakken was 'ie zo smerig dat ik 'm vóór het ritje even snel een klein beetje heb schoongemaakt. Mensen die mij kennen weten dan wel ongeveer hoe erg het geweest moet zijn. :)

Daarna ben ik 'm wel gelijk weer vies gaan maken. Beetje een gek rondje want ik moest nog even in het centrum van Utrecht zijn en ik had ook nog een tussenstop in Zeist gepland. Met een lus langs o.a. Breukelen, Bilthoven, Amersfoort en Lage Vuursche kwam ik op precies 100km uit. Nauwelijks een fietser gespot terwijl het, zeker voor deze tijd van het jaar, prima te doen was.

farelli
Forum-lid

farelli 17 dec 2011 17:51

Hier, in ZO Brabant, prachtig weer.
Ik had zo'n zin om op de fiets te kruipen. Maar ja, dan ben je ziek. En twijfelt. En bent verstandig. :evil:
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Plaats reactie