Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Hier in het zuidoosten van Nederland is het ook niet zo slecht geweest. Vorig jaar januari zat ik op 120kw/h, nu op 90 en vandaag schijnt de alweer zon volop.
Wel heel veel echt sombere dagen maar gemiddeld valt het mee.
Wel heel veel echt sombere dagen maar gemiddeld valt het mee.
Campagnolo Ultra Dork
Er is een Utrecht een zeldzaam natuur fenomeen gaande
De lucht is volledig blauw gekleurd met her en der witte strepen die op komen doemen en ook weer langzaam verdwijnen. Ook hangt er buiten een super krachtige gloeilamp met TerraWatt sterkte. Super fel gewoon. Echt extreem raar allemaal. Zelden gezien dit fenomeen. Vanochtend vroeg was er ook een zwakker lichtje te zien in de vorm van een halve cirkel. Wat dat nu weer was, geen idee
Heeft iemand hier een verklaring voor Moet ik me zorgen maken ? Komen de chinezen ?
De lucht is volledig blauw gekleurd met her en der witte strepen die op komen doemen en ook weer langzaam verdwijnen. Ook hangt er buiten een super krachtige gloeilamp met TerraWatt sterkte. Super fel gewoon. Echt extreem raar allemaal. Zelden gezien dit fenomeen. Vanochtend vroeg was er ook een zwakker lichtje te zien in de vorm van een halve cirkel. Wat dat nu weer was, geen idee
Heeft iemand hier een verklaring voor Moet ik me zorgen maken ? Komen de chinezen ?
Live fast; die young. mijn blog
Je vaccinatie?
Deze morgen lachte de zon me tegemoet. Ondanks dat het amper 3° was, keek ik uit naar een ritjen in de zon. Helaas, een uur later zag ik nog amper 100 meter voor me. Dikke vette mist was weer mijn deel. Nog een half uur later was die mist opeens weer grotendeels weg, maar de zon zat wel weer verborgen achter 50 tinten grijs. Maar goed, liever dat, dan die verdomde mist.
Terwijl ik dit aan het typen ben, probeert de zon weer de bovenhand te halen, maar het wil niet echt lukken.
Terwijl ik dit aan het typen ben, probeert de zon weer de bovenhand te halen, maar het wil niet echt lukken.
-
- Forum-lid HC
Het lijkt wel of je aan de kust woont Dat is hier zo vaak in deze maanden.
Gelukkig voel je met ons mee
Ik woon op 15 à 20km van de kust. Bij ons te Brugge was er geen wolk aan de lucht. Dik 15km meer naar het binnenland, was het erwtensoep. Richting kust was het stukken beter. Het is meestal net omgekeerd.wasbeer2006 schreef: ↑28 jan 2022 14:51 Het lijkt wel of je aan de kust woont Dat is hier zo vaak in deze maanden.
Ik heb net heerlijk in het zonnetje gefietst. Zelfs de blauwe lucht gefilmd als bewijs en om naar te kijken als we weer terug bij af zijn…
Voordeel van dit weertype: als de zon eenmaal schijnt, waardeer je het des te meer!
Voordeel van dit weertype: als de zon eenmaal schijnt, waardeer je het des te meer!
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- daniel1975
- Forum-lid HC