Pagina 204 van 538

Geplaatst: 20 jul 2009 19:10
door olleranip
Evers schreef:wat een schoonheid zeg! Mooi sober met mega afmontage er op! Veel plezier er mee (en als dat echt niet lukt, dan lever je m maar in!)


Helemaal mee eens. Dit ziet er super uit. Niets meer aan doen.
Heel veel plezier ermee. (gaat vast lukken)

Geplaatst: 20 jul 2009 19:40
door csteenbe
Mooie strakke fiets Rene, veel plezier ermee!

Geplaatst: 20 jul 2009 20:12
door rene
Bedankt Evers / Ollnarip en Csteenbee

De fiets rijdt idd geweldig en een paar pagina's terug staat hoe ik de opbouw heb gedaan. Ik ga er voor de rest niets meer aan veranderen , wellicht een compact crankstel erbij met een 50/38 voor de polder en een 34 kettingblad voor de bergen.

Ik heb er nu een kleine 1000 km mee gereden en de fiets is goed stijf en elke trap is raak , zeker na een bocht of bij versnellen merk je dat er niet veel gewicht in de wielen zit. Met de open pro/ DT swiss wielen gaat het wel maar merk je de 700 gram verschil wel.

De fiets weegt nu 6,35 kg incl Polar / pedalen en bidonhouders en daar ben ik zeer tevreden over zeker gezien de wat zwaardere tubes en de joe's no flats wat er in zit ( ca 50ml per tube).

Geplaatst: 25 jul 2009 23:25
door tati
iemand al enig idee hoe de scott addict 2010 kleurstelling eruit gaat zien?
Had wel ergens gelezen dat het frame onveranderd blijft.

Geplaatst: 26 jul 2009 00:18
door lancev7
Het frame blijft onveranderd, al zou er wel een nieuw vlaggenschip komen, later in 2010, wat betreft de kleuren. Daar hoop ik komende week achter te komen.

Geplaatst: 26 jul 2009 10:38
door jappiex
Kan iemand me vertellen of een 2008 R4 gelijk is aan een 2009 R3? Ik lees her en der dat het frame van de R4 zwaarder is omdat er witte verf is gebruikt.

Geplaatst: 26 jul 2009 11:37
door tati
jappiex schreef:Kan iemand me vertellen of een 2008 R4 gelijk is aan een 2009 R3? Ik lees her en der dat het frame van de R4 zwaarder is omdat er witte verf is gebruikt.



Bij witte lak moeten ze altijd een dikkere laag gebruiken om het dekkend te krijgen.

Geplaatst: 26 jul 2009 11:52
door rene
jappiex schreef:Kan iemand me vertellen of een 2008 R4 gelijk is aan een 2009 R3? Ik lees her en der dat het frame van de R4 zwaarder is omdat er witte verf is gebruikt.


De R3 heeft een geïntegreerde zadelpen bij een complete fiets en een R4 heeft een normale zadelpen. Frame is voor de rest gebouwd met hetzelfde carbon en beide hebben ze dezelfde vork.

Geplaatst: 30 jul 2009 19:18
door jappiex
Met een redelijk beperkt budget een Addict R4 gekocht. M'n eigen oude Ksyrium Elite, Conti GP4000 en San Marco Rever erop gezet. Inclusief bidonhouders en pedalen zo'n 7,6 kg. Dat kan nog een stuk naar beneden, maar ik ga hier eerst maar eens van genieten.

Ben erg weg van de 2008 R4 look.

Afbeelding

Geplaatst: 30 jul 2009 19:54
door timo2.0
Rene schreef:Afbeelding

Wielen rijden ook zeer lekker met windkracht 4-5 zoals deze middag en remmen gaat goed met de BBB kurk blokjes. Dat valt me helemaal niet tegen en piepen doen ze niet.

WOW!! Met deze wielen is hij echt onweerstaanbaar.

Geplaatst: 30 jul 2009 20:53
door rene
jappiex schreef:Met een redelijk beperkt budget een Addict R4 gekocht. M'n eigen oude Ksyrium Elite, Conti GP4000 en San Marco Rever erop gezet. Inclusief bidonhouders en pedalen zo'n 7,6 kg. Dat kan nog een stuk naar beneden, maar ik ga hier eerst maar eens van genieten.

Ben erg weg van de 2008 R4 look.

Afbeelding


Gewoon een mooie fiets om te zien , en met een beperkt budget is het een mooi geheel geworden , complimenten !!