foto van je fiets
-
- Forum-lid
Lang geleden dat ik hier nog eens een fotootje plaatste. Dit is de fiets waarop ik momenteel vele uurtjes doorbreng, een Scott Scale 10.
meer foto's op: http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... readPage=5
meer foto's op: http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... readPage=5
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi ding geworden Pieter!! Lijkt mij wel een enorm racy houding om lange tijd op te zitten?
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 29 December 2006
Mooi ding geworden Pieter!! Lijkt mij wel een enorm racy houding om lange tijd op te zitten?
Thx. De positie is echt geen probleem. Ik heb er al eens 3,5u op doorgebracht zonder klachten.
Grootste nadeel van de fiets zijn de Scott Oxyd banden: op de weg rijden ze voor geen meter, en in het veld vind ik ze maar matig (doch niet slecht). Deze worden dringend vervangen door Schwalbe of Maxxis exemplaren.
Thx. De positie is echt geen probleem. Ik heb er al eens 3,5u op doorgebracht zonder klachten.
Grootste nadeel van de fiets zijn de Scott Oxyd banden: op de weg rijden ze voor geen meter, en in het veld vind ik ze maar matig (doch niet slecht). Deze worden dringend vervangen door Schwalbe of Maxxis exemplaren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Afhankelijk van je meest bereden ondergrond Nobby Nick (modderig, gravel, etc) of Racing Ralph (zand, snelle bospaden, etc) zou ik zeggen. Kun je altijd nog een beetje spelen met de combi (NN voor (grip) en RR achter (lage rolweerstand)).
Lukt het overigens in deze lage stuurpositie ook om snel een technische afdaling te pakken? Lijkt mij dat je gewicht te ver voorover komt.
Lukt het overigens in deze lage stuurpositie ook om snel een technische afdaling te pakken? Lijkt mij dat je gewicht te ver voorover komt.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De foto geeft je 'r idd niet echt een goede kijk op. En snelle technische afdalingen ben ik in dit deel van Vlaanderen nog niet tegengekomen... euhm, afdalingen überhaupt niet!
Deze foto geeft een beter beeld, maar toch ook niet correct:
Deze foto geeft een beter beeld, maar toch ook niet correct:
@Joeny: op een mtb kan dat gewoon hoor, omdat je toch (bijna) niet van de fiets hoeft, itt tot veldrijden...
@ Andropov: Mooie fiets zeg! Vind dat Dura-ace voorblad erg mooi staan bij je cranks.. Heb zelf ook Ultegra en ben ook wel van plan zo'n buitenblad te kopen (vind ze alleen wel vrij duur tov gewone bladen )
@ Andropov: Mooie fiets zeg! Vind dat Dura-ace voorblad erg mooi staan bij je cranks.. Heb zelf ook Ultegra en ben ook wel van plan zo'n buitenblad te kopen (vind ze alleen wel vrij duur tov gewone bladen )
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé