Retro / oudere fietsen
Dit weekend door "lichamelijk ongemak" te gammel om te fietsen. Wel tijd gehad mijn n.o.s. Gazelle Champion Mondial AB op te bouwen.
Let niet op het ISM zadel....... wordt ie niet fraaier van, maar ja, ik heb het nodig
Voor de zomer heb ik er nog mijn zilverkleurige wielen in, maar die had ik nu niet bij de hand
Let niet op het ISM zadel....... wordt ie niet fraaier van, maar ja, ik heb het nodig
Voor de zomer heb ik er nog mijn zilverkleurige wielen in, maar die had ik nu niet bij de hand
Laatst gewijzigd door Hanz Bé op 10 jan 2016 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag mijn Raleigh Demarrage mee naar buiten kunnen nemen: nieuwe wielen, banden(Continental Grand Prix 4-Season), bekabeling, stuurlint, ketting en cassette (Suntour New Winner 5s 13-17). Helemaal klaar om in fit mindere lekkere weer (echt winter kunnen we dit toch niet noemen) wat kilometers te gaan maken!
Alle credits zijn voor Theon van Velo d'Anvers in Eindhoven!
Alle credits zijn voor Theon van Velo d'Anvers in Eindhoven!
Giant TCR1
Raleigh Demarrage
Raleigh Demarrage
-
- Forum-lid
Mooie fiets, Hans!
Dat geldt natuurlijk ook voor de rood-zwarte Gazelle.
Het lijkt inderdaad wel of de framemaat van de Raleigh een keer of vier te groot is.
Dat geldt natuurlijk ook voor de rood-zwarte Gazelle.
Het lijkt inderdaad wel of de framemaat van de Raleigh een keer of vier te groot is.
Dank, en blij dat je dat niet gedaan hebt!!chrissiewizzie schreef:@Hanz Bé: prachtig geworden. Die kleur is echt mooi. Ik heb toch spijt dat ik 'm niet gekocht heb
-
- Forum-lid
Mooie fietsen hier allemaal
Maak joe woar
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Het schijnt dat het nu echt winter gaat worden, tijd voor een winterprojectje:
Hierin kwam mijn NOS frame. Nieuw stalen frame voor de prijs van een zadel(wel een duur zadel, geen chineesje).
Nou is Polti weliswaar niet mijn favoriete team (geest verruimende middelen), maar Amore e Vita neemt dan de zondaars op en wordt bestierd door de Heilige Geest en Il Papa in Rome. Houdt de zaak mooi in evenwicht.
Het frame is weliswaar niet van een kleine vakman in een schuurtje maar meer de Italiaanse Gazelle, met een grote fabriek (Fratelli Masciaghi s.p.a.)
Meer plaatjes volgen
Hierin kwam mijn NOS frame. Nieuw stalen frame voor de prijs van een zadel(wel een duur zadel, geen chineesje).
Nou is Polti weliswaar niet mijn favoriete team (geest verruimende middelen), maar Amore e Vita neemt dan de zondaars op en wordt bestierd door de Heilige Geest en Il Papa in Rome. Houdt de zaak mooi in evenwicht.
Het frame is weliswaar niet van een kleine vakman in een schuurtje maar meer de Italiaanse Gazelle, met een grote fabriek (Fratelli Masciaghi s.p.a.)
Meer plaatjes volgen
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Klinkt als een leuke vondst.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
De doos belooft iets leuks, tijd voor "the unboxing of......"