Het lijkt wel of de renner van UAE die links (in de rijrichting ) van hem rijdt eerst onderuit gaat en Evenepoel meesleurt in zijn val.1094 schreef: ↑07 okt 2023 21:45 Hij ging ook wel bijzonder onderuit, onoplettendheid of glad op de weg?
https://x.com/warkscyclist/status/17106 ... nVi4vkHCww
Wielerseizoen 2023
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Hij valt toch ook best vaak. Beetje zoals Roglic.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Inderdaad! Hij heeft overduidelijk niet de stuurmanskunsten van een VDP of WVA. En zoals ik het tot dusver kan inschatten; evenmin het koersinzicht wat nodig is om een grote ronde schadeloos door te komen.
Dat zijn dus nog wel verbeterpuntjes voor d’n Remco!
Dat zijn dus nog wel verbeterpuntjes voor d’n Remco!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Wat mij opvalt, als Remco niet wint ligt het altijd aan Remco. Neem van mij aan ook al was Remco 100% dan had hij nog niet geëindigd in de top 3.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid
Ben benieuwd wat voor informatie jij hebt die deze aanname ondersteunt. Het komt op mij over als gezever.El Pistolero schreef: ↑08 okt 2023 01:14 Wat mij opvalt, als Remco niet wint ligt het altijd aan Remco. Neem van mij aan ook al was Remco 100% dan had hij nog niet geëindigd in de top 3.
- daniel1975
- Forum-lid HC
RE moet gewoon verkassen. Meer professionele moderne ploeg en proberen dan zijn talenten volledig te ontwikkelen.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Dat vind ik ook en daar moet ie niet te lang mee wachten als hij echt in het grote ronde werk mee wil doen.
Waarbij ik me afvraag of ie dat wel moet willen. Als je zo de eendagskoersen aan elkaar kan rijgen.......... ik zou er nog goed over nadenken.
Laat hem volgende jaar de Tour rijden om te zien hoe ver ie kan komen, gaat niet niet weet je genoeg.
Waarbij ik me afvraag of ie dat wel moet willen. Als je zo de eendagskoersen aan elkaar kan rijgen.......... ik zou er nog goed over nadenken.
Laat hem volgende jaar de Tour rijden om te zien hoe ver ie kan komen, gaat niet niet weet je genoeg.
Volgens mij is dat groene die liners die ze wel bij tubeless gebruiken.
https://www.futurumshop.nl/vittoria-tub ... JYQAvD_BwE
Dat van die 'liners' heb ik wel eens gezien in een reportage voor aanvang Parijs-Roubaix.
Zoals ik al zei; ik heb dit niet bij de bewegende beelden gezien maar misschien was dit er vlak na.
Heel veel respect dat hij zichzelf recht heeft kunnen houden.
Zoals ik al zei; ik heb dit niet bij de bewegende beelden gezien maar misschien was dit er vlak na.
Heel veel respect dat hij zichzelf recht heeft kunnen houden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
My 2 cents: in deze ploeg met deze begeleiding wordt de Tour net zo’n deceptie als de Vuelta.wasbeer2006 schreef: ↑08 okt 2023 08:48 Laat hem volgende jaar de Tour rijden om te zien hoe ver ie kan komen, gaat niet niet weet je genoeg.
Less is bore
Vraag is of remco daar toe bereid is om de opofferingen zoals vingegaard doet te kopieeren? En wil hij de eendagskoersen laten vallen? Die val in de RvLombardije enkele jaren terug heeft toch twijfels bij hem teweeg gebracht die misschien wat blijven hangen zijn.daniel1975 schreef: ↑08 okt 2023 09:41My 2 cents: in deze ploeg met deze begeleiding wordt de Tour net zo’n deceptie als de Vuelta.wasbeer2006 schreef: ↑08 okt 2023 08:48 Laat hem volgende jaar de Tour rijden om te zien hoe ver ie kan komen, gaat niet niet weet je genoeg.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.