Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- razenderoeland
- Forum-lid
De kleur stelling vindt ik geweldig, alleen ben ik totaal geen liefhebber van Pinarello.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Prince of Spain inderdaad: kost wat, heb je watchrissiewizzie schreef:Dat is de Prince of Spain kleur. Speciaal voor Valverde toen hij Spaans kampioen was en reed voor Caisse d'Epargne. Ik denk dat de kleur het in het warme zuiden beter doet
Werd destijds geleverd met (standaard ?) geel/zwarte Campa remhoeven als ik me niet vergis
Addict R1
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Dit is toch geen echt bora achterwiel? Lijkt meer op een carbon/alu velg gespaakt rond record (eurus) naaf. Zie ook de witte spaken.
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ind=1&fs=1
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ind=1&fs=1
-
- Forum-lid
Is volgens mij wel een origineel campagnolo bora voorwiel, maar dan van de eerste generaties. Als je goed op de foto kijkt zie je ook dat de witte spaken slechts plakkers zijn rond zilverkleurige spaken
In de advertentie staat het gewoon, heb jij de advertentie met een vergrootglas bekeken, van die witte plakkers zie ik echt nietcampa_staal schreef:Is volgens mij wel een origineel campagnolo bora voorwiel, maar dan van de eerste generaties. Als je goed op de foto kijkt zie je ook dat de witte spaken slechts plakkers zijn rond zilverkleurige spaken
Edit: ik zie het ook, bij de spaak/naaf overgang.
Advertentie:
campagnolo bora ultra achterwiel met 10 speed campagolo record titanium casette
nagekeken en gesmeerd
remrand heeft een heel klein plekje verder in goede staat ( merk je helemaal niks van tijdens remmen)
carbon 100%
draait als een zonnetje
Campagnolo Eurus voorwiel
zelfde naaf als het bora achterwiel enkel een lage velg, geen carbon
setje past goed samen
doe een redelijk bod en de wielen zijn van jou.
(trefwoorden: colnago basso bianchi concorde campagnolo columbus staal zullo olmo ciocc gios )
Addict R1
-
- Forum-lid
Ik had het uiteraard over het achterwiel. Die witte plakkers zie je echt wel, als je naar de achternaaf kijkt zie je een stukje blinkend metaal. Ik ben er honderd procent zeker van dat het hier om geen witte spaken gaat, maar zilvere spaken met een witte sticker over.
Foto is erg onscherp, maar het zou ook schaduw kunnen zijn. Kijk maar bij de eerstecampa_staal schreef:Ik had het uiteraard over het achterwiel. Die witte plakkers zie je echt wel, als je naar de achternaaf kijkt zie je een stukje blinkend metaal. Ik ben er honderd procent zeker van dat het hier om geen witte spaken gaat, maar zilvere spaken met een witte sticker over.
spaak zie je niets, de 2e al meer en de 3e zou echt veel te korte sticker hebben..
-
- Forum-lid
Ik heb dit achterwiel toevallig al in het echt gezien, en weet dus dat het stickers zijn.
PENDALEN..............