Specialized
- thestudent
- Forum-lid HC
- Berichten: 5543
- Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
- Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn
De combinatie negatieve stuurpen + spacers doet wel wat vreemd aan.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Naar ITA kan natuurlijk ook ipv BSA. Als ik de keuze zou hebben zou ik echter gewoon BSA nemen, geen gezeur met cups die los kunnen lopen en dergelijke. De Campa UT cups zijn ook gewoon voor BSA draad te krijgen.daniel1975 schreef:Mark, weet je dit zeker?amclassic-fan schreef:Specialized maakt het allemaal onnodig ingewikkeld door 1 naam voor meerdere brackets te gebruiken. Voor de wegframes is het echter niet zo ingewikkeld. De Tarmac en Roubaix S-Works SL-3 hebben een PressFit 30 bracket, alle andere OSBB frames hebben een BB30 bracket.
Ik snap dat dealers hier ook niet vrolijk van worden, maar als een klant zoveel geld komt brengen lijkt mij dat je wel even de moeite kan nemen om het uit te zoeken. Met een PressFit 30 (kortweg PF30) naar BSA adapter kan je gewoon je Campa groep monteren, zowel 10 speed als 11 speed.
Bij mij zit er namelijk een adapter in die de boel reduceert naar ITA draad.
Lekker stuk zou ik zeggen. En precies niet op een euroke gezien. Zie daar op die beauty de nieuwste Mavic's staan, Di2, Rotor crankstel enz. Knap geheel. En welke maat is deze?
Succes ermee, maar met dergelijk materiaal onder uw zitvlak kan dit geen probleem zijn.
Succes ermee, maar met dergelijk materiaal onder uw zitvlak kan dit geen probleem zijn.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
Hallo dan, wat een fiets zeg. Daar kreeg je zeker wel een bosje bloemen bij van de FM toen je hem op kwam halen?
Komt er trouwens ook nog een Venge met een 'team geometry' met een lager balhoofd? Ik vind die Venges in grote maten wel mooier dan in de kleinere uitvoeringen, alleen tot nu toe lijkt het meer op een kruising van de Transition + Roubaix dan de beoogde Transition + Tarmac combi die ze volgens mij voor ogen hadden bij Specialized....
Komt er trouwens ook nog een Venge met een 'team geometry' met een lager balhoofd? Ik vind die Venges in grote maten wel mooier dan in de kleinere uitvoeringen, alleen tot nu toe lijkt het meer op een kruising van de Transition + Roubaix dan de beoogde Transition + Tarmac combi die ze volgens mij voor ogen hadden bij Specialized....
Het balhoofd is lager als bij de Tarmac, en volgens mij worden er geen frames meer met race geo geleverd. Het balhoofd van mijn Venge is even hoog als het balhoofd van mijn Tarmac met race geo.
En voor de mensen die mijn hoogglans Venge project black niet mooi vonden vanwege de lak, in Augustus rij ik op een matzwarte rond als gevolg van een ongeluk. De hoogglans uitvoering was nogal zeldzaam en dus niet meer leverbaar, daar ben ik dus wel zuur van....
En voor de mensen die mijn hoogglans Venge project black niet mooi vonden vanwege de lak, in Augustus rij ik op een matzwarte rond als gevolg van een ongeluk. De hoogglans uitvoering was nogal zeldzaam en dus niet meer leverbaar, daar ben ik dus wel zuur van....