Vandaag geklust aan de fiets
Misschien eerder voor "gekloot aan de fiets" maar bon, ik laat het in het midden. Nieuwe sealant in de achterband en na het oppompen effe fietskledij aan. Bij het terugkomen platte band. Bij inspectie teveel op de band geduwd en hop, band schiet los en gaat in de velg. Dat gaat straks feest worden om dit zonder compresseur terug te laten seaten.
Uno-X Mobility or bust!
M'n nieuwe MTB in elkaar gezet en verder
- PM gewisseld van mijn oude fiets
- computerhouder overgezet
- pedalen gemonteerd
- vering afgesteld / opgepompt
- banden verwisseld voor Wolfpack Speed/Race 2,25" + tubeless gemaakt
- zadel verwisseld voor eigen zadel
- bidonhouder gemonteerd
- externe smering ketting verwijderd
- PM gewisseld van mijn oude fiets
- computerhouder overgezet
- pedalen gemonteerd
- vering afgesteld / opgepompt
- banden verwisseld voor Wolfpack Speed/Race 2,25" + tubeless gemaakt
- zadel verwisseld voor eigen zadel
- bidonhouder gemonteerd
- externe smering ketting verwijderd
Jij had toch een best wel leuke Scott? Waarom de wissel?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jij doet net alsof een nieuwe fiets een rationale beslissing moet zijn ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Welke Pm heb jij er trouwens op zitten? In de pedalen?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Welke Pm heb jij er trouwens op zitten? In de pedalen?
Less is bore
Natuurlijk niet. Maar bij een mtb ben je (ik) meestal toch op zoek naar iets anders.
Zelf heb ik mijn zinnen gezet op de nieuwe hightower. Nog interesse in een V3 tallboy?![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Zelf heb ik mijn zinnen gezet op de nieuwe hightower. Nog interesse in een V3 tallboy?
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mwa….jaartje geleden zou ik zonder twijfel JA hebben gezegd. Zit nu toch ook wel te twijfelen over een Blur frame oid.
Less is bore
Ik heb een Inpeak PM, in de linker crank. Ooit een keer met Black Friday gekocht voor vrij weinig, ik meen €175.
Waarom upgrade… wilde graag moderne geo, lichtere wielen en 1x12 (Scott was nog een triple).
Tel daarbij op dat mijn dempers onderhoud nodig hadden en dat ik m goed kon doorverkopen en de beslissing was gevallen.
Waarom upgrade… wilde graag moderne geo, lichtere wielen en 1x12 (Scott was nog een triple).
Tel daarbij op dat mijn dempers onderhoud nodig hadden en dat ik m goed kon doorverkopen en de beslissing was gevallen.
Ik snap 'em wel. De nieuwste XC fietsen zijn super capabel. Ga je veel plezier van hebben denk ik!
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?