Wilier
- Jaap Telder
- Forum-lid
Knappe fiets MarcFaFo!
scottpch +1
als de wielen qua kleur niet bevalt, stickers eraf en andere (laten) plaatsen. Er zijn genoeg speciaalzaken die het voor je kunnen laten doen.. eventueel met een laklaagje.. ik zou mij geen zorgen maken over eventuele waardevermindering.. De juist kleurstelling kan voor meerwaarde zorgen (al is het alleen al voor jezelf)....
als de wielen qua kleur niet bevalt, stickers eraf en andere (laten) plaatsen. Er zijn genoeg speciaalzaken die het voor je kunnen laten doen.. eventueel met een laklaagje.. ik zou mij geen zorgen maken over eventuele waardevermindering.. De juist kleurstelling kan voor meerwaarde zorgen (al is het alleen al voor jezelf)....
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
Ik bedoel met waardevermindering die van de wielen. Maar ik jullie optie toch echt serieus overwegen.Starbucks schreef:ik zou die stickers gewoon vervangen.. hoezo waardevermindering? juist door ze te vervangen, vermeerdert het de waarde..
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- peterbolus1
- Forum-lid
@marcfafo een voorbeeld van mijn campa wielen
- peterbolus1
- Forum-lid
Oowww foto op zn zijkant
Da's ook mooi maar voor mij dan in het grijs. Waar heb je de sticker eten te scoren?peterbolus1 schreef:@marcfafo een voorbeeld van mijn campa wielen
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- peterbolus1
- Forum-lid
Bij mijn fm. die heeft iemand die stickers maakt voor hem in alle kleuren. Jansen wielersport in Heinkenszand
thanks, zal eens contact zoekenpeterbolus1 schreef:Bij mijn fm. die heeft iemand die stickers maakt voor hem in alle kleuren. Jansen wielersport in Heinkenszand
-
- Forum-lid
Bij frame stickers .nl kun je ze ook bestellen met duidelijke gebruilks aanwijzing kijk maar eens op site voor voorbeelden