Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid HC
Wat bedoeld iedereen met afwerking?? Die dingen zien er echt wel glad en strak uit hoor.
Alleen dingen als kabelloop enzo is vaak wat minder doordacht (tot aan het waardeloze aan toe)
Alleen dingen als kabelloop enzo is vaak wat minder doordacht (tot aan het waardeloze aan toe)
Hoe heb je dat opgelost?iichel schreef: De kabelgeleiding vind ik vaak onlogisch en is bij 2 van de frames die ik opgebouwd heb stuk gegaan (intern gebroken).
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
De 38mm clinchers. Ik heb besteld via velobuild, duurt sowieso wat langer via hun site maar scheelt em wel 40 dollar. Daar kan een mens al iets langer voor wachten hespook schreef:Hou ons op de hoogte, ik ben ook benieuwd. Welke wielen heb je besteld?
-
- Forum-lid
Ik heb al enkele frames gekocht bij een aanbieder van nepartikelen!
En ik moet zeggen dat het heel degelijke frames zijn, mooi gelakt en sterk.
Je zou er beginnen aan twijfelen of de originele frames ook niet uit China komen.
Je zou er beginnen aan twijfelen of de originele frames ook niet uit China komen.
-
- Forum-lid HC
Daar hoef je niet over te twijfelen, dat is ook gewoon zo. Staat zelfs gewoon op de doos, en ook vaak op de frame's zelf.
En dat is ook geen schande, zolang je zelf een goed QC voert over de produkten en het proces, dan is alles gewoon goed gemaakt
En dat is ook geen schande, zolang je zelf een goed QC voert over de produkten en het proces, dan is alles gewoon goed gemaakt
-
- Forum-lid HC
Quality chack, en dan doel ik op het bedrijf dat het laat maken uiteraard
-
- Forum-lid
U gaat door voor de koel/vries combi!VINCETHEMAN schreef:Ik heb al enkele frames gekocht bij een aanbieder van nepartikelen!
Ik lees hier vooral heel veel over carbon frames, maar zijn er ook mensen met ervaring met alu frames? Heb zelf een tweedehands fiets op de kop getikt met een naamloos frame dat volgens de verkopende partij uit China komt. Voor de sneeuw nog een tochtje op kunnen maken en het frame voelt prima aan, lasnaden zien er ook netjes uit.