Specialized
Maat 58chaingang schreef:Lekker stuk zou ik zeggen. En precies niet op een euroke gezien. Zie daar op die beauty de nieuwste Mavic's staan, Di2, Rotor crankstel enz. Knap geheel. En welke maat is deze?
Succes ermee, maar met dergelijk materiaal onder uw zitvlak kan dit geen probleem zijn.
Wat een brute bak, al zijn er nog wel wat stijlpunten te verdienen! Maar da's niet erg want dan blijf je een beetje bezig met zo'n nieuwe fiets
Zou me om te beginnen richting op integratie van de Di2 batterij, verder de stuurpen mooi zwart maken, de gele decals van de velgen.
Zou me om te beginnen richting op integratie van de Di2 batterij, verder de stuurpen mooi zwart maken, de gele decals van de velgen.
Van de integratie van de batterij zou ik wel werk willen maken, ik heb al wel wat gelezen van LIPO batterijen.havana schreef:Wat een brute bak, al zijn er nog wel wat stijlpunten te verdienen! Maar da's niet erg want dan blijf je een beetje bezig met zo'n nieuwe fiets
Zou me om te beginnen richting op integratie van de Di2 batterij, verder de stuurpen mooi zwart maken, de gele decals van de velgen.
Weet iemand welke een geschikte batterij is om in te bouwen en waar ik deze kan verkrijgen?
Stuur en stuurpen zwart maken zou het geheel een nog meer stealth uitstraling geven, maar hoe doe je dit in de praktijk, volledig laten herspuiten?
Batterij kun je in de zadelpen integreren (zijn volgens mij gewoon 2 penlites!). Logo's eraf moet je idd laten herspuiten.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
De 2 cellen hebben wel het formaat van penlites, maar zijn li-ion accu's. Je kan de behuizing van de batterij zo open breken. Andere cellen kopen levert nauwlijks gewichtsbesparing op.havana schreef:Batterij kun je in de zadelpen integreren (zijn volgens mij gewoon 2 penlites!). Logo's eraf moet je idd laten herspuiten.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5615
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Gisteren bij ons in het dorp de start van de ZLM toer, een proloog van 7 km, hier stond de fiets van Renshaw, wat een geweldige fiets!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39986
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik vind het dus echt niks.
En irriteer mij mateloos aan die nutteloze ingang voor de derailleurkabel op de schuine onderbuis. Pinarello had 2jr geleden direct met de introductie van de Di-groep al een Di ready Prince in het assortiment.
En irriteer mij mateloos aan die nutteloze ingang voor de derailleurkabel op de schuine onderbuis. Pinarello had 2jr geleden direct met de introductie van de Di-groep al een Di ready Prince in het assortiment.
Less is bore
Scale20 je brengt mij op goede ideeen met deze afbouw. Ik kies denk ik dan alleen voor een pro stealth stuur en cranckstel van DA 7900
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
@sponge: een van de mooiste fietsen al gezien.
Ben zelf nog maar recent specialized rijder. Wat me opvalt is dat de meeste modellen het mooist zijn in maat 56.
Bij deze maat 58 vind ik alles mooi in proportie. de hoge schouders karakteristiek voor spec, geen overdreven sprong zadel - stuur, ben geen fan van spacers maar hier stoort het niet,
fiets is gewoon af en gemaakt om mee te rijden
Ben zelf nog maar recent specialized rijder. Wat me opvalt is dat de meeste modellen het mooist zijn in maat 56.
Bij deze maat 58 vind ik alles mooi in proportie. de hoge schouders karakteristiek voor spec, geen overdreven sprong zadel - stuur, ben geen fan van spacers maar hier stoort het niet,
fiets is gewoon af en gemaakt om mee te rijden
tarmac SL3
canyon ultimate AL
campa fan
canyon ultimate AL
campa fan